Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ron Loo - česká šlechtická adventura

  12:00aktualizováno  20. června 4:35
Českých her, zvláště pak adventure, se na konec roku připravuje opravdu hodně. Ron Loo od týmu Peregridus je jednou z nich a zaujmout by nás měla zejména dvěma hlavními a celkem 20ti aktivními postavami. Pojďme se tedy podívat na první obrázky a informace přímo od tvůrců samotných.
Ron Loo

Snad všechny herně-vývojové týmy v České republice začínaly adventurou a ani první počin Peregriusů - Ron Loo - není výjimkou. Vzhledem k tomu, že česká hráčská obec však domácí adventury stále kupuje a vítá s nadšením, není třeba plakat nad stereotypními počátky domácích tvůrců (hlavně že vůbec nějaké jsou) a ani já zde nebudu hořekovat nad tím, že všichni začínají adventurama (které stejně v redakci všechny "vyžere" BigPeter a ostatní mají utrum) a raději přejdu plynule k popisu hry samotné.

Jejím hlavním hrdinou je mladý šlechtic Ron Loo (odtud název hry), na němž se osud opravdu krutě vyřádil. Nejprve jej zničil. Pak mu dal naději a opět mu ji vzal. No a nakonec mu dal nepředstavitelnou moc. Stručné? OK, trošičku to rozvedeme. Ron Loo se po smrti svého strýce ujímá úřadu vládce ostrovního království Arekan a má za úkol vyjednat smlouvy o vzájemné válečné pomoci čtyřech dominantních království. Až potud by bylo vše v pořádku, osud a hlavně tvůrci však chtěli tomu, že se Ron Loo z této cesty, na níž vyřeší spoustu zapeklitých problémů a zažije lásku i smrt, nikdy nevrátí.

Ron Loo

Autoři sami to komentují následovně: "Netradiční příběh na tradičním pozadí - to je oč tu běží. Motiv zvláštnosti doby před vypuknutím války patří sice mezi klišé žánru fantasy, ale v našem příběhu je toto jen pozadí. Stejně jako spousta dalších podobných věcí. Nemyslíme si, že máme patent na originalitu. Není takového člověka, který by dnes byl schopen přijít s něčím úplně novým. Myslíme si však, že originalitu je možno najít nejen v přidání zdánlivě nových prvků, ale zejména ve zvláštnosti pohledu na jednotlivé části celku a vyzdvižení těch aspektů, které jsou zdánlivě bezvýznamné a jinými autory často opomíjeny."

Ron Loo je a bude čistá point and click adventura. "Mění se jeho pohled na svět, jeho vztah k ženám i k sobě samému. Mění se i prostředí ve kterém se pohybuje. Tím se zákonitě mění i atmosféra. Jiná je v zalidněných městech, jiná v kamenných pustinách či mezi polorozpadlými zdmi, které pamatují i dějiny, jež lidstvo dávno zapomnělo," Ron Loo píší autoři a je fakt, že byste se tímto mohli nechat zmást (stejně jako já) a myslet si, že se ve hře objeví i prvky RPG, avšak vývoj postavy, o němž se autoři zmiňují, se bude odehrávat pouze na úrovni psychologické. "Mnoho lidí posuzuje kvalitu hry podle toho, jak dlouho průměrnému hráči trvá dostat se až k závěrečným titulkům. Nic proti tomu. U adventure žánru je to ale trošku složitější. Naše filosofie vychází z toho, že je lepší se deset hodin bavit, než se deset dnů nudit. Podle toho jsme také stanovili obtížnost úkolů, která se bude v průběhu testování ještě měnit. Stejně tak jsme omezili počet lokací, po kterých se budete moci pohybovat v rámci jedné kapitoly - nic nedokáže při hraní otrávit tak, jako putování po deseti lokacích, kdy většinu herního času zabere čekání, až postava dojde na druhý konec obrazovky," dodávají lidé z Peregriusu.

Jak to nakonec dopadne uvidíme. Hra má být v SVGA, což i přes zastaralost tohoto grafického rozhraní není na škodu, což dokazuje Ztracený ostrov, který je již hotov a čeká jen na to, až jej Bohemia Interactive vydá (mimochodem nevím, na co čekají, neboť červnový prodej se dal v pohodě stihnout). Na základě prvních obrázků si sice moc velkou představu o hře neuděláme, neboť jsou takové všelijaké a na screenshot jsem nikde nenarazil (nejvíce ho připomínají dva obrázky, které zveřejňujeme u této novinky, troufl bych si však odhadnout, že o screenshoty se však v tomto případě nejedná), snad nám však roušku tajemství odhalí demo, které by mělo být dokončeno počátkem prázdnin. A já už jenom dodám, že ve hře samotné bude 80 lokací, 20 aktivních (do děje zasahujících) a stejný počet neaktivních postav a dva hlavní hrdinové. Jak to nakonec dopadne uvidíme v prosinci, zatím to však vypadá, že se máme na co těšit.

Ron Loo

Autor:


Témata: Testování


Nejčtenější

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

Dark Souls 3
Ovládá hry taneční podložkou, volantem a banány. A je v tom fakt dobrý

Jako by série Dark Souls nebyla dost obtížná sama o sobě, rozhodl se ji youtuber ATwerkingYoshi pokořit pouze pomocí taneční podložky.  celý článek

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Far Cry 5
VIDEO: Ve Far Cry 5 budeme kultisty masakrovat i traktorem

V akci Far Cry 5 se pustíme do křížku s fanatickou sektou v Hope Country v současné americké Montaně. Nové video je rozšířený gameplay trailer z výstavy E3,...  celý článek

Gwent Thronebreaker
Kartičková minihra ze Zaklínače dostane vlastní příběhovou kampaň

Populární karetní hra Gwent už jednu svoji hru má. V chystaném titulu Gwent Thronebreaker však tradiční partie obohatí i příběhová omáčka.  celý článek

Další z rubriky

Project Scorpio
Seznam her, které využijí výkonu Xboxu One X. Je jich přes sto

Xbox One X bude na nějaký čas nejvýkonnější konzole na světě. Prodávat se začne 7. listopadu za 13 490 korun a níže můžete nahlédnout do seznamu her, které...  celý článek

Cities: Skylines - Green Cities
Strategie Cities: Skylines se v další expanzi zaměří na zelená města

Zelená města mají být města budoucnosti. V budovatelské strategii Cities: Skylines si je ovšem v rámci expanze Green Cities postavíme už tento rok.   celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.