Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hra Killzone Shadow Fall ve skutečnosti neběží ve slibovaném rozlišení

  16:20aktualizováno  16:20
Konzole Xbox One oproti PlayStationu 4 ztrácí body za hry, které nezobrazuje v rozlišení 1080p. Server Digital Foundry odhalil, že PlayStation 4 exkluzivní titul Killzone Shadow Fall to navzdory vývojářským slibům také nesplňuje.

Killzone Shadow Fall - televizní reklama

Tedy alespoň částečně. Hra totiž v avizovaném rozlišení běží v rámci sólo kampaně, pro vykreslování síťové hry je ale situace jiná. Ohlášené rozlišení má být 1920x1080 pixelů, ve skutečnosti je to však 960x1080 pixelů roztažených na 1080p.

Fotogalerie

Autoři hry na situaci reagovali příspěvkem na oficiálním blogu. "V sólo i síťové hře Killzone Shadow Fall přehrává na plné nezvětšené (rozlišení) 1080p až s šedesáti snímky za vteřinu," řekl producent hry Poria Torkan.

"Přirozené (1080p) se často využívá pro označení obrazu, který není zvětšený. V tomto ohledu je to přirozené," tvrdí Torkan. Vysvětluje však, že v síťové hře využívají techniku zvanou temporal projection. Ta kombinuje body z řady snímků v menším rozlišení, aby vytvořila 1080p obraz.

"Pokud přirozené znamená, že všechny části generujeme z 1080p, pak tato technika přirozená není," dodává producent. Zároveň ale upozorňuje, že "většina her" pro rozličné prvky využívá odlišná rozlišení. Jako příklad uvádí vykreslování částic či světla.

"I to je zpravidla nazýváno přirozeným 1080p. Systém v Killzone Shadow Fall však jde o krok dále a polovinu pixelů vytváří z předchozích snímků." Producent hry tak do budoucna slibuje, že studio bude o rozlišení mluvit přesněji.

Podrobnější popis technologie lze objevit v oficiálním prohlášení.

Autor:


Témata: Playstation 4


Nejčtenější

Foxit PDF Reader
Foxit PDF Reader

Rychlý, přehledný a bezpečný prohlížeč PDF dokumentů a elektronických knih. Nyní ho máte k dispozici i v češtině ve verzi 8.1.4.1208  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.