Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozpočet ve výši deset miliard prý dokazuje důvěru v projekt Destiny

  14:15aktualizováno  14:15
Zástupce vydavatelství Activision se otevřeně rozhovořil o financích, které společnost investuje do on-line akce Destiny. Ta má být jednou z vlajkových lodí mezi hrami pro konzole nové generace a snoubí v sobě střílečku a hru na hrdiny.

Destiny | foto: Bungie

Přítrž spekulacím učinil Roy Stackhouse, který v Activision pracuje jako generální manažer pro Británii a Irsko. Stackhouse odhalil, že 500 milionů dolarů (10 miliard korun) skutečně odpovídá rozpočtu hry.

"Řekl bych, že to ukazuje, jakou důvěru v Destiny máme. To Activision umí nejlépe. Když se spojíme s vývojářským studiem, které dokáže vytvořit takovou hru jako Destiny, my ji dopravíme na trh. Všechno naznačuje tomu, že spuštění hry bude něco, co si užije každý," prohlásil Stackhouse pro server CVG.

"Abych těch 500 milionů dolarů zasadil do kontextu - o kterých hádám, že si je spojujete s Bobby Kotickem v rámci Millican Convetion - to je za celou hru. Zahrnuje to vývoj, výrobu, marketing a tak dále. Zní to jako velká částka, ale nepohání jen jeden prvek."

Titul během betatestu vyzkoušelo přes 4,6 milionu hráčů a je vůbec nejlépe předobjednávanou novou značkou v historii. Plánování marketingu začalo již rok a půl před vydáním hry a Destiny má být značkou, do které Activision chce investovat dlouhodobě. Hovoří se o desetileté smlouvě s vývojáři z Bungie.

"Když se podíváte na to, čeho se s Destiny snažíme dosáhnout, v zásadě vydáváme značku, o které věříme, že bude naživu velmi dlouho. Soustředíme se na to, aby hra byla opravdu pohlcující a to jak pro jednoho hráče, tak i ve více lidech. A ohlásili jsme již první rozšíření, které vyjde ještě letos. Tuhle značku vnímáme jako něco, co chceme udržet na trhu po velmi dlouhou dobu," tvrdí Stackhouse.

Destiny je on-line hra od autorů série Halo, jež koncem roku 2012 dosáhla 50 milionů prodaných kusů. Titul má nabídnout rozlehlý svět, který se zcela otevřeně inspiruje například ve filmové sérii Star Wars.

Autor:




Nejčtenější

DOOM
Majitel DOOMu bojuje s hrou zdarma, autor natruc vydal zdrojový kód

Ačkoliv tvůrci hry DOOM měli ve zvyku zveřejňovat zdrojové kódy svých technologií, nový majitel značky fandovské projekty potírá. Programátor John Carmack...  celý článek

První záběry ze seriálu Scare PewDiePie
Nejpopulárnější youtuber přesáhl 50 milionů odběratelů, kanál měl smazat

„Král YouTubu“ si z lidí utahoval. Slibované smazání kanálu splnil likvidací svého alternativního jména Jack septiceye2. Podařilo se mu tak s profilem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.