Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozpočet ve výši deset miliard prý dokazuje důvěru v projekt Destiny

  14:15aktualizováno  14:15
Zástupce vydavatelství Activision se otevřeně rozhovořil o financích, které společnost investuje do on-line akce Destiny. Ta má být jednou z vlajkových lodí mezi hrami pro konzole nové generace a snoubí v sobě střílečku a hru na hrdiny.

Destiny | foto: Bungie

Přítrž spekulacím učinil Roy Stackhouse, který v Activision pracuje jako generální manažer pro Británii a Irsko. Stackhouse odhalil, že 500 milionů dolarů (10 miliard korun) skutečně odpovídá rozpočtu hry.

"Řekl bych, že to ukazuje, jakou důvěru v Destiny máme. To Activision umí nejlépe. Když se spojíme s vývojářským studiem, které dokáže vytvořit takovou hru jako Destiny, my ji dopravíme na trh. Všechno naznačuje tomu, že spuštění hry bude něco, co si užije každý," prohlásil Stackhouse pro server CVG.

"Abych těch 500 milionů dolarů zasadil do kontextu - o kterých hádám, že si je spojujete s Bobby Kotickem v rámci Millican Convetion - to je za celou hru. Zahrnuje to vývoj, výrobu, marketing a tak dále. Zní to jako velká částka, ale nepohání jen jeden prvek."

Titul během betatestu vyzkoušelo přes 4,6 milionu hráčů a je vůbec nejlépe předobjednávanou novou značkou v historii. Plánování marketingu začalo již rok a půl před vydáním hry a Destiny má být značkou, do které Activision chce investovat dlouhodobě. Hovoří se o desetileté smlouvě s vývojáři z Bungie.

"Když se podíváte na to, čeho se s Destiny snažíme dosáhnout, v zásadě vydáváme značku, o které věříme, že bude naživu velmi dlouho. Soustředíme se na to, aby hra byla opravdu pohlcující a to jak pro jednoho hráče, tak i ve více lidech. A ohlásili jsme již první rozšíření, které vyjde ještě letos. Tuhle značku vnímáme jako něco, co chceme udržet na trhu po velmi dlouhou dobu," tvrdí Stackhouse.

Destiny je on-line hra od autorů série Halo, jež koncem roku 2012 dosáhla 50 milionů prodaných kusů. Titul má nabídnout rozlehlý svět, který se zcela otevřeně inspiruje například ve filmové sérii Star Wars.

Autor:




Nejčtenější

Nina Williams z Tekkena 7
Další nejočekávanější akční hry roku: Zneužitá značka i sázky na jistotu

Letošní rok kromě zarytých fandů stříleček potěší i milovníky bojovek. Kromě sedmého dílu klasické značky Tekken se chystá také pokračování superhrdinské...  celý článek

Rust
Obchod nabízí nejlepší hry „loňského“ roku s parádní slevou

Provozovatelé Humble Bundle učinili odvážný krok. Sestavili balík z her, které podle nich a jejich zákazníků patří mezi nejlepší hry z loňských slev. Všechny...  celý článek

Gabe Newell
Šéf Valve odpovídal na dotazy fanoušků. Vybíráme to nejzajímavější

Vyjde někdy Half-Life 3? Nejčastější dotaz fanoušků Valve je zároveň otázkou, která i po internetové diskusi s ředitelem společnosti Gabem Newellem zůstala...  celý článek

The Division
Na filmu podle hry The Division bude pracovat Oscarem oceněný režisér

O scénář i režii snímku The Division se postará Stephen Gaghan, držitel cen Emmy a Oscar. v minulosti napsal scénář řadou sošek oceněného filmu Traffic -...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.