Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V akci Star Citizen mohou být možnosti nekonečné, vybrala 780 milionů

aktualizováno 
Vývojáři projektu Star Citizen za dalších 40 milionů korun slibují téměř nekonečný svět. Hra má totiž kromě vesmírné akce zahrnovat i možnost prozkoumávat jednotlivé planety. Ty je však třeba vytvářet manuálně a celý herní svět je větší, než kolik toho vývojáři mohou zpracovat.

Star Citizen

Autoři hry již prostřednictvím komunitního financování získali 39 milionů dolarů, tedy zhruba 780 milionů korun. Star Citizen je díky tomu v rámci komunitního financování nejúspěšnějším projektem. Vývojáři však za další dva miliony dolarů slibují ještě velkolepější hru.

Chtějí totiž najmout tým, který vytvoří systém pro procedurální generování. Jinými slovy variaci náhodného generátoru, jehož produktem jsou smysluplně vytvořené planety. Takové, ve kterých dveře nevedou do zdí, místnosti na sebe navazují a prostředí vypadá zajímavě.

"Mezi nejčastěji žádané prvky jsou souboje v atmosféře a pěší prozkoumávání. To jsou dvě nejzásadnější věci, které do titulu chceme zahrnout. Ale víme, že je nemůžeme nabídnout hned s vydáním. Náš svět je ohromný a vytváření stovek stávajících prostředí je již dostatečná výzva. Vytváření všech kontinentů a prostředí v atmosféře by zabralo celý život. Tady přichází na řadu procedurální generování," vysvětluje šéf projektu, kterým je Chris Roberts.

Cílem pro Star Citizen je ostatně udržet hru naživu po deset i více let. A za zmínku stojí, jakým tempem finance na vývoj přibývají. Za posledního půl roku se rozpočet z 18 milionů vyšplhal na 39. Je tedy více než dvojnásobný.

Vesmírné porno

Star Citizen má být vesmírnou hru s takovými možnostmi, že se jí někdy přezdívá vesmírné porno. Herní návrhář Chris Roberts se zkrátka rozhodl, že vytvoří tu nejlepší vesmírnou simulaci všech dob. A neustále rostoucí rozpočet k tomu vytváří vhodné podmínky (více o titulu).

Autor:




Nejčtenější

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Pozor, co kupujete. Stahovatelný obsah může stát až desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.