Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sanity - válka psioniků

  12:00aktualizováno  10. července 9:33
Na vylepšeném enginu LithTech chystá Monolith third person střílečku, kde v roli vládního agenta bojujete s šílenými psioniky - lidmi, kteří nejdřív začali pořádně používat své mozky a pak se z toho zbláznili.
Sanity

Monolith oprášil svůj LithTech engine a po samých first person střílečkách na něm připravuje něco z perspektivy třetí osoby. S 3D akcí Sanity se přeneste o třicet let dopředu, kdy na Zemi dochází k prapodivným událostem (výjimečně bez přičinění mimozemských civilizací). Malé, ale nezanedbatelné procento lidí dokázalo posunout hranice lidských možností o kus dál tím, že se naučilo využívat víc než obvyklých 10% mozkové kapacity. Jejich nové mentální schopnosti z nich ale dělají nevyzpytatelné jedince, co se kdykoliv můžou změnit v běsnící zvířata. Žádné vládě na světě by se pochopitelně nelíbilo mít ve svém státě takové občany, a tak jedna z nich vytvořila speciální tým odborníků, kteří svůj život zasvětili boji s takzvanými psioniky. Jedním z agentů se stanete vy, přijmete-li jméno a identitu Nathaniela Caina - psionika trénovaného od dětství v ohňových disciplínách. S psioniky totiž mohou bojovat zase jedině psionici a teprve při souboji tváří v tvář se ukáže, kdo v mládí trénoval víc. Až se probijete 25 úrovněmi, které jsou pro vás připravené, čeká vás setkání s finálním nepřítelem - bytostí z jiné dimenze stylově pojmenované Abel.

Sanity

Přestože začínáte jen s ohnivými schopnostmi (jako je vrhání fireballů, kouzlení ochranných ohnivých barikád nebo vyvolávání démonů), během hry se naučíte i dvanáct dalších druhů psionických útoků. Abyste novou disciplínu zvládli, musíte nejdřív najít po úrovních roztroušené speciální totemy, a pak ještě porazit psionika, který už ji ovládá. Potíž s používáním těchto mentálních praktik leží v tom, že když se na ně spoléháte moc často, začnete být nepříčetní. Kromě ukazatele života bude na obrazovce i ukazatel vašeho psychického stavu a každé použití psionických sil z něj kousek uhryzne. Klesne-li stupnice pod určitou hranici, naskytne se vám pohled na efektní výbuch přepracovaného mozku. I když se připravuje kolem stovky různých typů útočných i obranných psionických kousků, chtějí autoři po vydání hry uveřejnit ještě další, které by si zájemci mohli stáhnout z internetu. Engine od dob Bloodu 2 doznal některých změn, především přibyly věci jako motion capturing, částicové efekty a větší počet polygonů na postavách.

Autor:




Nejčtenější

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Další z rubriky

Turnaj The International ve hře DoTa2 nabídl rekordní výhry.
Vítězové turnaje v Dota 2 si odnesli rekordních 10 milionu dolarů

Právě skončený světový turnaj ve hře Dota 2 byl přinejmenším z hlediska vyplacených výher tou dosud největší událostí ve světě e-sportu. Vítězové si přišli...  celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.