Sanity - válka psioniků

  • 1
Na vylepšeném enginu LithTech chystá Monolith third person střílečku, kde v roli vládního agenta bojujete s šílenými psioniky - lidmi, kteří nejdřív začali pořádně používat své mozky a pak se z toho zbláznili.
Sanity

Monolith oprášil svůj LithTech engine a po samých first person střílečkách na něm připravuje něco z perspektivy třetí osoby. S 3D akcí Sanity se přeneste o třicet let dopředu, kdy na Zemi dochází k prapodivným událostem (výjimečně bez přičinění mimozemských civilizací). Malé, ale nezanedbatelné procento lidí dokázalo posunout hranice lidských možností o kus dál tím, že se naučilo využívat víc než obvyklých 10% mozkové kapacity. Jejich nové mentální schopnosti z nich ale dělají nevyzpytatelné jedince, co se kdykoliv můžou změnit v běsnící zvířata. Žádné vládě na světě by se pochopitelně nelíbilo mít ve svém státě takové občany, a tak jedna z nich vytvořila speciální tým odborníků, kteří svůj život zasvětili boji s takzvanými psioniky. Jedním z agentů se stanete vy, přijmete-li jméno a identitu Nathaniela Caina - psionika trénovaného od dětství v ohňových disciplínách. S psioniky totiž mohou bojovat zase jedině psionici a teprve při souboji tváří v tvář se ukáže, kdo v mládí trénoval víc. Až se probijete 25 úrovněmi, které jsou pro vás připravené, čeká vás setkání s finálním nepřítelem - bytostí z jiné dimenze stylově pojmenované Abel.

Sanity

Přestože začínáte jen s ohnivými schopnostmi (jako je vrhání fireballů, kouzlení ochranných ohnivých barikád nebo vyvolávání démonů), během hry se naučíte i dvanáct dalších druhů psionických útoků. Abyste novou disciplínu zvládli, musíte nejdřív najít po úrovních roztroušené speciální totemy, a pak ještě porazit psionika, který už ji ovládá. Potíž s používáním těchto mentálních praktik leží v tom, že když se na ně spoléháte moc často, začnete být nepříčetní. Kromě ukazatele života bude na obrazovce i ukazatel vašeho psychického stavu a každé použití psionických sil z něj kousek uhryzne. Klesne-li stupnice pod určitou hranici, naskytne se vám pohled na efektní výbuch přepracovaného mozku. I když se připravuje kolem stovky různých typů útočných i obranných psionických kousků, chtějí autoři po vydání hry uveřejnit ještě další, které by si zájemci mohli stáhnout z internetu. Engine od dob Bloodu 2 doznal některých změn, především přibyly věci jako motion capturing, částicové efekty a větší počet polygonů na postavách.