Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Atmosféra, ze které naskakuje husí kůže. Scorn je jen pro otrlé

  14:45aktualizováno  14:45
Nezvyklý titul Scorn se odehrává v odpudivém prostředí. Hororový počin se totiž silně inspiruje švýcarským umělcem H. R. Gigerem, hlavním lákadlem proto bude nezvyklý svět se silnou atmosférou.

Prostředí připomíná nejtemnější noční můry a značně melancholické stavy ducha. Objevíte se tak v neznámém snovém světě, jehož jednotlivé části propojuje spletitá síť chodeb. Hrou díky tomu procházíte nelineárním způsobem.

Každá lokace má vlastní tematiku, příběhovou linii a vážou se k ní unikátní rébusy i postavy. Hraním navíc odemykáte další části světa, získáváte nové dovednosti, předměty a rozšiřujete arzenál. Scorn je nejlépe možné charakterizovat jako horor hraný z vlastního pohledu, díky zbraním však zahrnuje i menší množství akce.

Jednotlivé části prostředí připomínají bludiště a příběh vypráví přímo prostředí. Ze zážitku vás proto nevytrhávají filmové scény, které by vám ovládání braly z rukou.

S tím se však pojí i vyšší obtížnost hry. Titul totiž nezvýrazňuje klíčové prvky a hledání indicií je jednou z významných náplní hry. „Vše má svůj důvod a účel. Jen musíte zjistit jaký,“ píší tvůrci v oficiálních materiálech.

Fotogalerie

Vývojáři navíc za zásadní považují realistickou práci s prostředím. Když vaše postava zvedá předmět, vidíte ho v rukou. Když stisknete tlačítko či zatáhnete za páku, vidíte jak vaše ruka akci provádí.

K dispozici máte inventář a rozvážně je třeba přistupovat i ke střílení, máte totiž jen velmi omezený počet nábojů.

„Lidé musí přemýšlet nad tím, kdy útočit, kdy se raději schovat a jak jejich činy ovlivní okolní svět. Pro postup bude třeba využívat více herních stylů,“ tvrdí vývojáři.

Tvůrci projekt chtějí rozdělit do dvou částí a první díl plánují vydat v příštím roce. Slibují zároveň, že nevznikne žádný stahovatelný obsah, ani žádné pokračování. Příběh Scornu je ucelený a k jeho kompletnímu převyprávění poslouží právě ony dvě části.

Scorn momentálně usiluje o přízeň hráčů v rámci služby Early Access na Steamu.

Autor:


Témata: Umělec


Nejčtenější

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 se odkládá na jaro 2018, obrázky jako útěcha

Studio Rockstar odložilo připravovaný western Red Dead Redemption 2 na jaro 2018. Jako kompenzaci se můžete podívat na sadu nových obrázků.   celý článek

Strafe
RECENZE: Střílečka Strafe vám spočítá, kolik krve jste prolili

Současná doba přeje odvážným experimentům. Strafe se možná na první pohled jako jeden takový netváří, ale pod maskou retro akční hry se skrývá nečekaná...  celý článek

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.