Screeny z vesmírné strategie O.R.B.

Screeny z vesmírné strategie O.R.B.
Vesmírná strategie Off-World Resource Base (zkráceně O.R.B.) čeká na své vydání už pěkně dlouho. Vývojáři to dnes nemají lehké, když vývoj 3D grafických karet každou chvíli přinese zásadní obrat. To se pak hra předělává a předělává. U O.R.B. se ale čekání zřejmě vyplatí. Tahle RTS se totiž bude odehrávat v komplexním 3D prostoru, což přináší netušené možnosti manévrování vašich kosmických lodí. V O.R.B. jde o válečný střet mezi dvěma civilizacemi, přičemž hrát budete za jednu z nich. Zajímavé je, že mezi planetami obou ras létají v kosmickém prostoru asteroidy, na kterých můžete těžit suroviny. Jenže takový asteroid může z vašeho sektoru klíďo-píďo přeletět do oblasti kontrolované protivníkem, a co teď? Další podrobnosti najdete v našem článku, do naší galerie jsme pak přidali šest nových screenshotů.

Off-World Resource Base - screenshoty Off-World Resource Base - screenshoty Off-World Resource Base - screenshoty

Témata: Asteroid

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři