Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Take-Two: Konkurence své značky pálí jejich každoročním vydáváním

  10:38aktualizováno  10:38

Ačkoliv by vydavatel Grand Theft Auto se svými hrami mohl využít dvanáctiměsíční cyklus pro vydávání nových titulů, nepovažuje to za dobrou strategii. „Hádám, že bychom podle teoretické matematiky při ročním vydávání her mohli být v lepší situaci,“ prohlásil Strauss Zelnick, ředitel Take-Two Interactive.

Zelnick však věří, že výhodou Take-Two je stálost jejích značek. „Jsou zbožňované a permanentní. Zatímco naše konkurence své série pálí. A pak musí vytvářet nové, což je neuvěřitelně těžký úkol.“ Jedinou výjimku tak pro Take-Two představují sportovní hry.

Zelnicka citoval server Gamespot.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

Autor:


Témata: Grand Theft Auto


Nejčtenější

Battlefield 1
Nejsledovanější herní trailer má 50 milionů přehrání. A ty další?

Z letošních ukázek hráče zaujala první světová válka, fotbal, ale i hackování. Seznam nejpopulárnějších YouTube trailerů k titulům vydaným nejpozději v roce...  celý článek




REXEL Auto+ 100XREXEL Auto+ 100X

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.