Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf týmu Plastic: Datura vlastně není hra jako taková

  16:03aktualizováno  16:03
Polští vývojáři z týmu Plastic nepopírají, že rádi experimentují. Po podivnosti jménem Linger in Shadows přicházejí s titulem Datura. A konstatují, že nejde o hru, ale interaktivní zážitek.

Před několika dny oznámený titul Datura od polského týmu Plastic nepatří mezi hry jako takové. Vysvětlil to šéf týmu Michal Staniszewski. "Jde o interaktivní zážitek, spíše než o hru," uvedl. Vývojářský tým Plastic má za sebou ostatně Linger in Shadows. Tak, kdo si titul zahrál, nepochybuje o Michalových slovech. Jde o bizarní svět, kde se ovládají počítačem generovaná videa. Co se Datury týká, Staniszewski říká: "Chtěli jsme, aby hráč cítil, že je uvnitř, ne, že ovládá jakoukoliv postavu."

Hru, která je podobně jako Linger in Shadows exkluzivní pro PS3, je možné ovládat pomocí PlayStation Move, samozřejmě je tu i podpora klasického DualShocku. Datura staví hráče do naprostého neznáma, kdy nemá nejmenší tušení, kde se to ocitl a klíčem hratelnosti je možnost neustále volit jak a kudy dál. To právě mění zcela průběh. Datura vyjde jako stahovatelný titul pro digitální službu PSN koncem roku.

Zdroj: wp

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.