Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf vývoje Paladins odmítá, že by tvůrci kopírovali Overwatch

  12:23aktualizováno  12:23

Zdá se, že vývojáři z Hi-Rez Studios nemají ve svých cílech jasno. Před dvěma dny zveřejněná ukázka z titulu Paladins působí jako úmyslný odkaz na akci Overwatch. Příčinou jsou některé z animací postav i část dovedností.

Šéf firmy Todd Harris přesto popírá, že by se hra v konkurenční střílečce zásadním způsobem inspirovala. Paladins prý vznikají řadu let a stávající verzi předcházely experimenty s herním pojetím. Řada konceptů se však v testování neosvědčila, a tak vývojáři skončili u podobného pojetí jako Overwatch.

Harris také upozorňuje, že studio některé z principů využilo již ve hře Global Agenda. Tu přitom vydalo šest let před Overwatch. A řadu konceptů před oběma tituly nabídla již značka Team Fortress.

Paladins se 16. září objevilo na Steamu, a to v rámci předběžného přístupu. Hra využívá obchodní model free to play, v základu je proto zdarma.

Autor:
Témata: testování


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.