Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf vývoje Splinter Cell Blacklist chce méně her pro pubertální tvrďáky

  13:23aktualizováno  13:23
Volání herního průmyslu po menším počtu násilných her nabírá na síle. Změnu by ocenil i šéf vývoje Splinter Cell: Blacklist, kterým je Patrick Redding. Jako cestu k tomu vidí rostoucí počet hráčů a větší žánrovou pestrost.

Splinter Cell: Blacklist

Redding v rozhovoru pro server GamesIndustry prohlásil: "Myslím, že se všichni shodneme, že v posledních několika letech hrám dominují pubertální příběhy tvrďáků. A to ve všech žánrech a na všech platformách."

Větší počet nenásilných her prý může vést k dospívání her jako média. "Bude jasné, že (hry) jsou vyzrálé a pestré médium, které se dokáže vypořádat s řadou témat. Nezávisle na tom, jestli jsou vážná, obtížná, lehkovážná či jen zábavná," tvrdí Redding.

Redding však pracuje na akčním titulu Splinter Cell: Blacklist, kde se hráči vžijí do role speciálního agenta Sama Fishera. Ten má za každou cenu zastavit skupinu teroristů, kteří plánují útoky na významná místa ve Spojených státech.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.