Splinter Cell: Blacklist

Splinter Cell: Blacklist

Šéf vývoje Splinter Cell Blacklist chce méně her pro pubertální tvrďáky

  • 9
Volání herního průmyslu po menším počtu násilných her nabírá na síle. Změnu by ocenil i šéf vývoje Splinter Cell: Blacklist, kterým je Patrick Redding. Jako cestu k tomu vidí rostoucí počet hráčů a větší žánrovou pestrost.

Redding v rozhovoru pro server GamesIndustry prohlásil: "Myslím, že se všichni shodneme, že v posledních několika letech hrám dominují pubertální příběhy tvrďáků. A to ve všech žánrech a na všech platformách."

Větší počet nenásilných her prý může vést k dospívání her jako média. "Bude jasné, že (hry) jsou vyzrálé a pestré médium, které se dokáže vypořádat s řadou témat. Nezávisle na tom, jestli jsou vážná, obtížná, lehkovážná či jen zábavná," tvrdí Redding.

Redding však pracuje na akčním titulu Splinter Cell: Blacklist, kde se hráči vžijí do role speciálního agenta Sama Fishera. Ten má za každou cenu zastavit skupinu teroristů, kteří plánují útoky na významná místa ve Spojených státech.