Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pracovali na Zaklínači, nový projekt využívá prvky ze staré školy

  20:00aktualizováno  20:00
Kamera jako z devadesátých let a pohybové možnosti 21. století. Projekt Seven chce skloubit nápady z her starých i nových. Na hře navíc pracují vývojáři, kteří dříve v CD Projekt Red pomáhali vytvořit Zaklínače 3.

Seven | foto: Fool“s Theory

Na Seven se nahlíží z ptačího pohledu a půjčovat si má blíže nespecifikované prvky z plíživé série Thief. Svět tu prozkoumáváte jako tulák a průchod hrou není lineární. Prostředí v Seven funguje spíše jako pískoviště plné možností.

Klasické pojetí projektu však oživuje akrobatický styl pohybu známý jako parkour. Díky tomu lze překonávat překážky v horizontální i vertikální rovině, a Seven proto slibuje značnou svobodu v prozkoumávání herní plochy.

Titul se odehrává dlouho po apokalypse, kdy se již příroda vrátila k normálnímu fungování. Rabování v opuštěných městech je ilegální, je to však jeden z morálnějších způsobů přežití. Vývojáři ostatně v souladu s moderními trendy slibují obtížné volby.

Datum vydání vývojáři zatím nezmiňují.

Seven
Seven

Obrazové materiály k titulu Seven

Autor:


Témata: Zaklínač


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.