Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Chce vybrat 240 milionů od komunity. Zajistí tím plnohodnotné pokračování

  15:20aktualizováno  15:20
Japonec Yu Suzuki touží po zdvojnásobení rekordu v komunitním financování. Lépe řečeno ve financování na serveru Kickstarter, kde jiná hra drží rekord okolo 130 milionů korun. Suzukiho cílem je však deset milionů dolarů, tedy přibližně 240 milionů korun.

Propagační obrázek k Shenmue 3 | foto: Ys Net

To je prý suma nutná pro vývoj plnohodnotného pokračování série Shenmue. O svém postoji Suzuki pohovořil na diskusním serveru Reddit. Prohlásil, že pět milionů dolarů postačí k realizaci jednoho z jeho cílů pro Shenmue 3. Teprve dvojnásobek však zajistí, že titul bude možné označit za hru se skutečně otevřeným světem.

Shenmue 3 se na Kickstarteru daří. Pokořilo rekord pro výběr jednoho milionu dolarů, pro který hře stačily dvě hodiny. O dalších sedm hodin později již titul vybral minimální požadovanou částku, tedy dvojnásobek. V době psaní článku pak hra může počítat rozpočtem s 3,5 milionu dolarů a do konce financování zbývá 24 dnů.

Silnému startu pomohlo i ohlášení Kickstarteru na tiskové konferenci Sony, která proběhla v úterý 16. června. Krok tehdy některé novináře překvapil. Firma Sony však později ujasnila, že v případě úspěchu v komunitním financováním s vývojem hry tvůrcům pomůže.

Shenmue je série akčních adventur, které se odehrávají v otevřeném světě. První díl vyšel v roce 1999, druhý následoval o dva roky později. Hra však měla na poměry své doby nevídaný rozpočet 70 milionů dolarů a prodeje série nezaplatily náklady. Značka pak na čtrnáct let zcela zmizela.

Autor:




Nejčtenější

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

We Happy Few
Nejočekávanější nezávislé hry roku 2017

I letos nás jistě čeká nejeden zajímavý projekt, za nímž bude stát méně známé studio. Navíc hned osm titulů, které jsme čekali loni, se nám přehouplo do...  celý článek

Tekken 7
Tekken 7 vyjde v červnu. Bonusy ke konzolovým verzím se liší

Sedmý Tekken je již dva roky na automatech, ale pro PC, PlayStation 4 a Xbox One vyjde teprve letos 2. června. Datum nově oznámilo vydavatelství Bandai Namco.  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.