Parkitect

Parkitect bude simulátor budování zábavního parku. Zatím shání peníze

  • 9
Osud budovatelského simulátoru Parkitect může být v rukou hráčů. Autoři totiž na jeho vývoj vybírají peníze prostřednictvím komunitního financování.

Cílem je vybrat 50 tisíc kanadských dolarů, což odpovídá zhruba milionu korun. Hra má v současné době na Kickstarteru vybranou necelou polovinu, do konce financování však zbývá 25 dnů. Je tedy pravděpodobné, že se částku podaří vybrat.

Titul lze jeho pojetím připodobnit k sérii RollerCoaster Tycoon. Cílem je vytvořit zábavní park, ve kterém navrhujete horské dráhy, budujete rozličné obchůdky a volíte z nabídky atrakcí. Upravovat lze také okolní prostředí.

Pokud však zanedbáte některé prvky při správě parku, bude to mít následky. Nespokojení pokladní mohou obtěžovat návštěvníky, otrávení návštěvníci budou v zábavním parku vytvářet nepořádek a nešťastní opraváři zanedbají práci. Vaši návštěvníci pak mohou skončit na maděru.

Jednotlivé obchody pak vyžadují zásobování, o které se hráč zprvu stará manuálně. Jak se však park rozrůstá, přibývají možnosti automatizace různých činností. Klíčové však je, aby obchody zboží dostávaly včas a probíhalo to efektivně.

Starat se je třeba i o zaměstnance parku. Ti mají vlastní potřeby a jejich spokojenost zajistíte stavěním speciálních budov, které jsou určeny jen pro jejich pohodlí. Pokud je však zanedbáte, celý byznys tím může trpět.

Klíčové je také stavět speciální cesty a tunely právě pro zaměstnance, aby se nepletli pod nohy návštěvníkům a zákazníci neviděli, jak taková správa parku probíhá.

Hra bude zahrnovat i editor pro tvorbu drah a upravování jejich parametrů. Vizuálně titul pracuje s komiksovým stylem plným pestrých barev a autoři předpokládají dokončení vývoje v srpnu 2015.


Témata: simulátor