Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Síťová hra v Dead Space byla zbytečná, tvrdí Randy Pitchford

  23:38aktualizováno  23:38
Randy Pitchford (šéf společnosti Gearbox, která vyvíjí Duke Nukem Forever) označil hru více hráčů v Dead Space 2 za zbytečnou snahu o zvýšení prodejů.
Dead Space 2

Randy Pitchford (šéf společnosti Gearbox, která vyvíjí Duke Nukem Forever) označil hru více hráčů v Dead Space 2 za zbytečnou snahu o zvýšení prodejů. Pitchford o obecné snaze maximalizovat prodeje tvrdí: "Pokud se zaměříte čistě na to, ztratíte schopnost dělat dobrá rozhodnutí."

"Důvod, proč to (společnosti) dělají je sledování největších blockbusterů, které nabízejí trochu pro každý typ zákazníka. Jsou tam lidi, kteří chtějí kooperaci nebo soupeření a ti, jenž touží po ponoření se do fikce", říká Pitchford. Hra proto prý musí mít dobrý koncept a nejde tento přístup vynucovat u každého titulu.

Šéf Gearboxu zvolil Dead Space 2 jako příklad takového trendu. "Nejvyšší představitelný vrchol jsou čtyři nebo pět milionů kusů, pokud vše hraje do vašich karet," tvrdí Pitchford. Společnosti prý vnímají síťovou hru jako způsob, jak svůj prodejní strop navýšit.

"Pochopitelně se mýlí. Měli by se místo toho spokojit se svým stropem a dostat se k němu co nejblíže. Soustředit jakékoliv potřebné investice na ústřední slib hry," dodává Pitchford v rozhvoru pro časopis Edge.

zdroje: Industrygamers.com, Edge

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.