Na problematiku zatajované propagace upozornil novinář britského mediálního konglomerátu BBC. Advertising Standards Authority v souvislosti s tím žádá, aby tvůrci jasně označovali videa, která slouží jako placená propagace.
Lynsay Taffeová, která v ASA působí na pozici PR ředitelky, v souvislosti s tím prohlásila: „Značky a videoblogeři nyní musejí dávat jasně najevo, že se jedná o propagaci, a to ještě před tím, než na video kliknete.“
Tato povinnost uživatelům vyplývá i z britského a amerického zákona, často se však obchází například zmínkou v popisu videa. A na dodržování pravidla se zatím příliš nedohlíží. Problém však představuje fakt, že ASA je nevládní organizací. Chybí jí proto vymahatelské právo.
Problém je úzce spjatý i se světem videoher, kde PR společnosti mnohdy uzavírají dohody s předními tvůrci videí. Ti titul získají s předstihem, součástí smlouvy však může být výčet negativních prvků, o kterých nelze mluvit. To vyplulo na povrch například v souvislosti s propagací hry Shadow of Mordor (čtěte více).