Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skyrim nemusí být tak velikým vývojovým skokem jako byl Oblivion

  17:34aktualizováno  17:34
U nového dílu hry na hrdiny Elder Scrolls, nazvaném Skyrim, je prý těžké posoudit, zdali je to stejný pokrok, jako byl předchozí Oblivion vůči Morrowindu. Na dotaz britského časopisu PC Gamer to pronesl ředitel vývoje Todd Howard.

Oblivion byl čtvrtý díl a vyšel v roce 2006, zatímco Morrowind byl díl třetí a je z roku 2002. Ačkoliv je tedy odstup mezi Skyrim a Oblivion větší, není si Howard jistý větší mírou pokroku.

"Je to těžké posoudit... je pro mě obtížné dívat se na to tímto způsobem. Myslím si, že je to blízko. Nevím, jestli bych řekl, že je to stejně veliký skok. Prostě proto, že technologický rozdíl mezi Morrowindem a Oblivionem byl větší," vysvětluje Howard časopisu PC Gamer.

V otázce herních mechanik je však vývoj přibližně stejný. "Počet herních změn a podobných věcí je pravděpodobně na stejné úrovni," říká Howard.

Autor:




Nejčtenější

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Black Mesa
Předělávka legendárního Half-Life bude hotová do konce roku

Black Mesa, restaurovaná verze geniálního Half-Life, se sice o půl roku odkládá, první screenshoty z mimozemské části hry však vypadají skvěle.   celý článek

Crossout je multiplayerová hra, v níž si můžete vytvořit libovolné vozítko, s...
Podívejte se na nejoriginálnější vozidla vytvořená ve hře Crossout

Crossout je multiplayerová hra, v níž si můžete vytvořit libovolné vozítko, s nímž pak bojujete proti ostatním hráčům v postapokalyptickém světě. Po několika...  celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Další z rubriky

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.