Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skyrim nemusí být tak velikým vývojovým skokem jako byl Oblivion

  17:34aktualizováno  17:34
U nového dílu hry na hrdiny Elder Scrolls, nazvaném Skyrim, je prý těžké posoudit, zdali je to stejný pokrok, jako byl předchozí Oblivion vůči Morrowindu. Na dotaz britského časopisu PC Gamer to pronesl ředitel vývoje Todd Howard.

Oblivion byl čtvrtý díl a vyšel v roce 2006, zatímco Morrowind byl díl třetí a je z roku 2002. Ačkoliv je tedy odstup mezi Skyrim a Oblivion větší, není si Howard jistý větší mírou pokroku.

"Je to těžké posoudit... je pro mě obtížné dívat se na to tímto způsobem. Myslím si, že je to blízko. Nevím, jestli bych řekl, že je to stejně veliký skok. Prostě proto, že technologický rozdíl mezi Morrowindem a Oblivionem byl větší," vysvětluje Howard časopisu PC Gamer.

V otázce herních mechanik je však vývoj přibližně stejný. "Počet herních změn a podobných věcí je pravděpodobně na stejné úrovni," říká Howard.

Autor:




Nejčtenější

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech slibuje, populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Další z rubriky

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek

The Elder Scrolls Online
Ukázka z The Elder Scrolls Online: Zachraňte svět před zkázou

Nejnovější ukázka z The Elder Scrolls Online poodhaluje příběhové pozadí titulu. Daedrický princ Molag Bal vaší postavě na začátku hry ukradne duši, a hráč se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.