Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skyrim nemusí být tak velikým vývojovým skokem jako byl Oblivion

  17:34aktualizováno  17:34
U nového dílu hry na hrdiny Elder Scrolls, nazvaném Skyrim, je prý těžké posoudit, zdali je to stejný pokrok, jako byl předchozí Oblivion vůči Morrowindu. Na dotaz britského časopisu PC Gamer to pronesl ředitel vývoje Todd Howard.

Oblivion byl čtvrtý díl a vyšel v roce 2006, zatímco Morrowind byl díl třetí a je z roku 2002. Ačkoliv je tedy odstup mezi Skyrim a Oblivion větší, není si Howard jistý větší mírou pokroku.

"Je to těžké posoudit... je pro mě obtížné dívat se na to tímto způsobem. Myslím si, že je to blízko. Nevím, jestli bych řekl, že je to stejně veliký skok. Prostě proto, že technologický rozdíl mezi Morrowindem a Oblivionem byl větší," vysvětluje Howard časopisu PC Gamer.

V otázce herních mechanik je však vývoj přibližně stejný. "Počet herních změn a podobných věcí je pravděpodobně na stejné úrovni," říká Howard.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.