Skyrim

Skyrim

Skyrim nemusí být tak velikým vývojovým skokem jako byl Oblivion

  • 0
U nového dílu hry na hrdiny Elder Scrolls, nazvaném Skyrim, je prý těžké posoudit, zdali je to stejný pokrok, jako byl předchozí Oblivion vůči Morrowindu. Na dotaz britského časopisu PC Gamer to pronesl ředitel vývoje Todd Howard.

Oblivion byl čtvrtý díl a vyšel v roce 2006, zatímco Morrowind byl díl třetí a je z roku 2002. Ačkoliv je tedy odstup mezi Skyrim a Oblivion větší, není si Howard jistý větší mírou pokroku.

"Je to těžké posoudit... je pro mě obtížné dívat se na to tímto způsobem. Myslím si, že je to blízko. Nevím, jestli bych řekl, že je to stejně veliký skok. Prostě proto, že technologický rozdíl mezi Morrowindem a Oblivionem byl větší," vysvětluje Howard časopisu PC Gamer.

V otázce herních mechanik je však vývoj přibližně stejný. "Počet herních změn a podobných věcí je pravděpodobně na stejné úrovni," říká Howard.