V řadě záběrů nicméně cíleně hrají prim prsa. Kamera se od nich jen pomalu přesouvá k počítačovým komponentám, o které by mělo jít především. Slečna však mnohdy jednotlivé díly drží účelně tak, aby její vnady byly stále vidět.
Celá reklama tak působí, jako by její cílovou skupinou byly dvanáctileté děti. Propagovaná základní deska se přitom s cenou přes čtyři a půl tisíce korun řadí k těm dražším.
Na kanálu výrobce však lze pod videem objevit lítou diskusi, ve které řada lidí reklamu odsuzuje. A to pro její nepřesnost. Slečna prý komponenty drží způsobem, kterým je může poškodit.
Jiní to však popírají. Uživatel Restful Silent například napsal: "Dotýkat se kontaktů na paměti ji nepoškodí. Ale všichni se určitě shodneme, že slečna netuší, co dělá."
Co si o reklamě myslíte vy? Je to vhodný způsob, jak propagovat počítačového výrobce?