Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sledujte dokonalý herní zážitek, stojí sto tisíc korun

aktualizováno 
Volant se zpětnou vazbou je minulostí. Podívejte se na video pohybového simulátoru, který reaguje na směr jízdy či sklon vozovky. Hráčem tak realisticky pohybuje ve všech možných směrech a umožňuje intenzivní prožití závodu.

Cílem těchto simulátorů je přiblížit pohyb, který lidé zažívají v rozličných dopravních prostředcích. Mohou tak nabídnout lepší prožitek ze závodění, ale být i výukovým nástrojem kupříkladu v autoškole či letectví. Technologie se využívá též pro různé atrakce, ve kterých se lidé stávají pouze "pasivními jezdci".

Simulátory by do budoucna mohly hráčům nabídnout realističtější prožitek ze hry. Finanční a prostorové nároky však brání výraznějšímu rozšíření. Cena závisí na konkrétním typu simulátoru. Levnější verze se pohybují okolo sta tisíc korun, dražší v řádu milionů.

Autor:




Nejčtenější

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Další z rubriky

Natalie Dormerová při nahrávání dabingu pro Mass Effect: Andromeda
Manažer tvrdil, že Mass Effect bude vesmírné porno. Prohlášení odvolal

Pokus o humor se prý nezdařil. Generální manažer studia BioWare nejprve prohlásil, že Mass Effect: Andromeda rozhodně bude obsahovat lehčí formy pornografie....  celý článek

Nahoře Nintendo Micro vs. System (1984), dole Switch
OBRAZEM: Bitva konzolí. Switch vs. legendy i současné mašiny

Nová konzole Switch je elegantní a menší, než se může na první pohled zdát. Abyste mohli sami posoudit měřítko, připravili jsme pro vás galerii, v níž Switch...  celý článek

Ghost Recon Phantoms
TÉMA: Jediná střela znamenala smrt. Historie taktické série Ghost Recon

První díl taktické akce Ghost Recon vyšel v roce 2001. Během let se však důraz na taktiku vytrácel na úkor zjednodušování. Nahlédněte s námi do historie, jak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.