"Rozšířili jsme počet variant triků přidáním dalších fyzikálních vlastností míče. V čase, kdy provádíte trik, se míč chová různě, takže jeho vyústění vyznívá mnohem realističtěji," vysvětluje Kantcho Doskov, jenž ve vývojářském týmu FIFA 12 pracuje jako animátor.
Snahu o realističtější pojetí hry potvrzují i naše první dojmy z alfa verze. "Autoři kladou důraz na autenticitu, naopak grafická stránka byla odsunuta na vedlejší kolej," hodnotí testovanou verzi Jan Bors z BonusWebu.
"Obránci už sami od sebe nedělají zbytečné zákroky, a hra tak všechno nechává na hráči samotném. Najednou se dá ovládat pouze jeden hráč, který je i zodpovědný za všechny zákroky, které mu hráč určí."
První dojmy z hraní čtěte zde.
FIFA 12 vychází 30. září na PC, PlayStation 3 a Xbox 360 opatřená českými titulky i dabingem. Hra se dále objeví na Wii, PlayStation 2, PSP a 3DS.
zdroj: www.youtube.comzdroj: ea