Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sony je nejcennější asijskou značkou

  15:48aktualizováno  15:48
Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu.
Playstation 3

Ilustrační foto: konzole PlayStation 3 od společnosti Sony

Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu, kterou citoval americký deník Wall Street Journal.

Sony tak předčila značky jako Samsung, LG, Canon či Panasonic. Průzkum také potvrzuje dřívější slova Howarda Stringera, prezidenta Sony USA. "Rádi uslyšíte, že se vnímání naší značky zjevně opět zlepšuje," řekl Stringer.

Na druhém místě podle průzkumu skončila společnost MasterKong, která se zabývá výrobou instantních nudlí.

Zdroj: The Wall Street Journal

Autor:


Témata: Playstation 3


Nejčtenější

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.