Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sony je nejcennější asijskou značkou

  15:48aktualizováno  15:48
Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu.
Playstation 3

Ilustrační foto: konzole PlayStation 3 od společnosti Sony

Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu, kterou citoval americký deník Wall Street Journal.

Sony tak předčila značky jako Samsung, LG, Canon či Panasonic. Průzkum také potvrzuje dřívější slova Howarda Stringera, prezidenta Sony USA. "Rádi uslyšíte, že se vnímání naší značky zjevně opět zlepšuje," řekl Stringer.

Na druhém místě podle průzkumu skončila společnost MasterKong, která se zabývá výrobou instantních nudlí.

Zdroj: The Wall Street Journal

Autor:


Témata: Playstation 3


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.