Sony je nejcennější asijskou značkou

  • 0
Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu.

Ilustrační foto: konzole PlayStation 3 od společnosti Sony

Ačkoliv hackerský útok na několik týdnů odstavil síť PlayStation Network, je Sony nejhodnotnější značkou v Asii. Se závěrem přišla společnost TNS, zaměřující se na průzkum trhu, kterou citoval americký deník Wall Street Journal.

Sony tak předčila značky jako Samsung, LG, Canon či Panasonic. Průzkum také potvrzuje dřívější slova Howarda Stringera, prezidenta Sony USA. "Rádi uslyšíte, že se vnímání naší značky zjevně opět zlepšuje," řekl Stringer.

Na druhém místě podle průzkumu skončila společnost MasterKong, která se zabývá výrobou instantních nudlí.

Zdroj: The Wall Street Journal


Témata: Playstation 3