Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sony patentovalo novou protipirátskou ochranu, měří načítací časy

  14:21aktualizováno  14:21
Společnost Sony hledá nové způsoby, jak bojovat proti softwarovému pirátství. Například legálnost her by tak mohla vyhodnocovat na základě načítacích časů. Technologie by porovnávala standardy pro určité médium se skutečnou délkou nahrávání.

Ovladač PlayStation 4, ilustrační obrázek

Patent pochází ze srpna 2011, zveřejněn byl však teprve 21. února letošního roku. Samotná registrace patentu nicméně nemusí znamenat, že společnost technologii využije. Zároveň však není vyloučené, že se uživatelé s podobnou ochrannou setkají u konzole PlayStation 4. K jejímu odhalení došlo na speciální akci, kterou Sony k této příležitosti zorganizovala.

Příští konzole od Sony využije PC architekturu, čímž se sníží náklady na výrobu (čtěte více). Na trhu by se konzole měla objevit koncem letošního roku.

Autor:


Témata: Playstation 4


Nejčtenější

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.