Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sony: Odhalení konzole od Microsoftu nás překvapilo, jde proti trendům

  16:01aktualizováno  16:01
Ačkoliv se o ohlášení nového Xboxu spekulovalo již několik měsíců, konkurenční společnost Sony krok udivil. Odhalení konzole rok a půl před jejím uvedením na trh je prý v rozporu s tím, co zákazníci očekávají.

ilustrační obrázek

Lidé podle Sony touží po okamžitém uspokojení tužeb. Příliš brzké odhalení tak může vést téměř až k lynčování výrobce. „Odhalit něco více jak rok před vydáním pro mne bylo překvapivé,“ prohlásil pro deník The Guardian šéf Sony Interactive Entertainment Andrew House.

„Stávající dynamika technologického sektoru je taková, že se oproti minulosti klade mnohem větší důraz na okamžité uspokojení (tužeb). Do značné míry to souvisí s tím, jak Apple chytře a elegantně pracuje s přístupem dostupné ihned. Takže ano, trochu mne (odhalení modelu Scorpio) překvapilo,“ tvrdí House.

Sony údajně bylo v obdobné pozici v roce 2013 při oznámení konzole PlayStation 4. Lidé firmu podle House kritizovali za to, že hovoří o zařízení, které ještě není možné zakoupit. „Tenkrát nám došlo, že jsme se nezměnili, ale svět okolo nás ano,“ vysvětluje House.

Odhalování konzole Project Scorpio během konference Microsoftu.

Odhalování konzole Project Scorpio během konference Microsoftu.

Ředitel Sony Interactive Entertainment zároveň věří, že jsou se svým přístupem v odlišné pozici. Firma totiž před akcí E3 potvrdila vznik nové konzole PlayStation 4 Neo, jedním dechem však popřela, že by přístroj během konference odhalila.

„PlayStation 4 Neo a jeho základní koncept jsme minulý týden potvrdili, abychom naše fanoušky během E3 nezklamali,“ tvrdí House. Zároveň však ubezpečuje, že nové řady neznamenají konec tradičních konzolových cyklů.

Reagují prý na zásadnější změny, na které v technologickém sektoru došlo. A je to i odpověď na častější inovace, na které si zákazníci zvykli díky smartphonům.

Dvouleté či rok a půl dlouhé konzolové cykly tak firma údajně neplánuje. Zároveň však mezigenerační polepšení v budoucnu mohou být součástí obchodní strategie Sony.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.