Soubojový systém ve Final Fantasy XI

Soubojový systém ve Final Fantasy XI
V již dlouho avizovaném online RPG Final Fantasy XI, kterého budete moci hrát skrze službu PlayOnline za nějaký dosud nespecifikovaný měsíční paušál, se nadějete zcela nového soubojového módu. Podle japonského magazínu Famitsu se připravte na ryze realtime bojování, v němž je pochopitelně konec náhodným střetům, anžto své nepřátele máte vždy vidět na obrazovce. Během této akce budete mít přístup k menu, v němž máte mít možnost vybírat mezi jednoduchým fyzickým atakem, magií a použitím předmětu. Vše uvedené se bude znovu odestávat v reálném čase. Daného protivníka si navíc můžete zacílit a funkcí auto-attack lze opakovaně útočit až do okamžiku, kdy si vyberete povel "Combat Release" nebo definitivně zlikvidujete svého soka.
Zajímavou informací je navrácení Job systému z předchozích Final Fantasy kapitol, přičemž ty počáteční mají nabídnout povolání jako Warrior, Monk, White/Black/Red Mage a Thief. Jak se vaše úroveň zvyšuje, budete moci volit ze širšího výběru Jobů. Závěrem stojí ještě za připomenutí, že pokud vše půjde dobře a Squaresoft konečně práskne do koní, tak se vedle šťastných Američanů koncem roku dočkáme i v PALových teritoriích.

Final Fantasy XI Final Fantasy XI Final Fantasy XI