Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Spielbergův herní projekt vznikal bez něj. Chyběl mu směr

aktualizováno 
O vývoji Spielbergovy hry LMNO nevyplulo na veřejnost příliš informací, údajně totiž nebylo o čem mluvit. Tvrdí to nezávislý vývojář Jason Rohrer, který se práce na projektu zúčastnil.

Steven Spielberg | foto: Reuters

Se základním herním konceptem přišel režisér Steven Spielberg, na jeho zpracování se však podle Rohrera příliš nepodílel.

Hra měla kombinovat akrobatický pohyb a úkoly z adventur a her na hrdiny. Důležitý měl být vztah mezi hráčem a postavou nazvanou EVE. Titul měl v hráčích vzbuzovat emoce.

"Způsob, jakým dávali dohromady veliké skupiny lidí, se zdál zvláštní a neefektivní," řekl Rohrer pro časopis Edge.

"I pro navržení důležitých, ústředních částí hry nechali všechny ty lidi předhazovat nápady... Na jedné z těch schůzek jsem byl. Nedůležití producenti, vedoucí kreativci, a všichni mezi, byli v místnosti, házeli si nápady tam a zpět. Chyběla soudržná kreativní vize," tvrdí Rohrer.

Podle Rohrera byl potřeba člověk, který by jasně udával směr. O vedoucí kreativní pozici se přitom dělili dva lidé. "Je to zvláštní způsob, jak dělat věci," poznamenal Rohrer.

"Spielberg byl pochopitelně tou velkou kreativní vizí za celým projektem, ale ani (na schůzkách) nebyl přítomný. Přišel zhruba každý týden a setkal se s nimi. Aby viděl, co dělají. Ale nebyl tam, když jsem byl přítomný já a nikdy jsem s ním neměl možnost mluvit," říká Rohrer.

Dva vedoucí kreativci se tak snažili interpretovat Spielbergovu vizi bez jeho přítomnosti. "Možná proto to nakonec ztroskotalo," spekuluje Rohrer.

LMNO bylo pracovní označení pro hru, kterou vyvíjela společnost Electronic Arts společně s režisérem Stevenem Spielbergem. Titul byl oznámen v roce 2005 a koncem roku 2010 Electronic Arts potvrdilo jeho zrušení.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Harley Quinn v Injustice 2
Pět nejočekávanějších květnových her

Během května sice nápor nových videoher trochu poleví, ale skutečně jen malinko. Největším lákadlem bude pravděpodobně sci-fi akce Prey.  celý článek

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.