Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Splývání skutečností v NGP

  11:00aktualizováno  11:00
Splývání reálného a virtuální světa předvedla Sony na PS3 svojí hrou EyePet a Invizimals pro PSP. Kamerky vždy přenášely reálný svět okolo do herního na displeji. Tutéž schopnost má mít nový handheld NGP, ale v rozšířené formě. Zmíněné hry vyžadovaly položit někam na plochu takzvanou magickou kartu, tedy bod, který programu říkal, kde se má počítačové zvířátko na displeji objevit. U NGP toto není zapotřebí.

Splývání reálného a virtuálního světa předvedla Sony svými hrami EyePet na PS3 a Invizimals na PSP. Kamerky vždy přenášely reálný svět okolo hráče do herního na displeji či obrazovce. Tutéž schopnost má mít nový handheld NGP, ale v rozšířené formě. Zmíněné hry vyžadovaly položit někam na plochu takzvanou magickou kartu, tedy bod, který programu říkal, kde se má počítačové zvířátko na displeji objevit.

V případě NGP nová technologie umožní obejít se bez takové karty a využívat zcela běžné předměty. David Coombs demonstroval novou techniku například na krabičce od hry Ape Escape, kde se vzápětí na displeji objevila pohybující se postava opičáka s tradiční helmou a poté na obrazu dinosaura v sále. Technologie tak umožní skutečné splývání herního světa a okolní reality bez pomocných karet.

Augmented Reality Augmented Reality

Zdroj: shacknews

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.