"Je to pro firmu vždy starost, ale nerozhoduje to o vytváření her pro PC," řekl pro server Eurogamer.net James McDermott, marketingový manažer Relicu.
"Náš vývoj pro PC žene opravdu veliká a zavedená komunita pro Dawn of War. Jsou to PC hráči a pravděpodobně tu bude i určité překřížení v hráčské základně pro Space Marine. Dávalo smysl udělat hru Space Marine pro PC."
Relic jako jeden z problémů PC vnímá absenci ochranných mechanismů. Například ochrana konzole PlayStation 3 nebyla prolomena první čtyři roky existence této konzole.
"Když to vyjde, jsou tu pochopitelně klíče a podobně, ale základ kódu můžete ukrást například ze spouštěcího souboru," vysvětluje McDermott Eurogameru.
"Relic vytvářel hry pro PC po dlouhou dobu. Stále vidíme, že z toho trhu mohou vzejít dobrá prodejní čísla. Myslíme si, že PC je životaschopné," tvrdí McDermott.
"Je to skvělá platforma. Střílečky z pohledu první osoby chci hrát na ní," hájí McDermott PC.
Společnost Relic stojí například za různými tituly ze série Warhammer 40k. Z jejich studia vzešly například strategie Dawn of War a připravuje také sci-fi akci Space Marine hranou z pohledu třetí osoby (přečtěte si více).