Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Spring Break - postavte si ostrov snů

  12:00aktualizováno  1:47
Jarní prázdniny jsou podle představ vývojářů z Deep Red časem nezřízených radovánek mládeže na tropických ostrovech kdesi uprostřed malebných rovníkových moří. Úkol hráče je jediný - jako správný kapitalista musí ze skotačící drobotiny vyždímat co nejvíce šustivých zelených papírků.

Spring Break

Neexistuje snad žádný fanoušek budovatelských strategií, který by alespoň koutkem oka nezavadil o Tropico - simulátor diktátora banánové republiky, který měl v sobě implementovaný poměrně detailní ekonomický model. Právě Tropico bude chystaný Spring Break, který pod hlavičkou Eidosu vyvíjí studio Deep Red, připomínat asi nejvíce. Jenom ono politikaření nahradí komplexní péče o mladé turisty, kteří na pohádkový tropický ostrov dorazí s jediným cílem - užít si co možná nejlepší dovolenou plnou slunce, dobrého pití a divokých mejdanů pod spalujícím sluncem.

Ačkoliv by se mohlo zdát, že na vybudování co možná nejlepšího rekreačního centra nemůže být nic složitého, právě Spring Break všechny přesvědčí o opaku. Nejprve bude nutné vybrat si, na kterém z malebných korálových ostrůvků se bude stavět - každý z nich má totiž své klady a zápory (ať již v podobě nedostatku pláží, deštivého počasí, příliš malé rozlohy, nebo Spring Break členitého terénu plného skal a útesů). Nuže, místo máme vybrané, vzhůru do konstrukce hotelových zařízení, bazénů, kiosků s občerstvením či diskoték. Jenže tady je další kámen úrazu - hosté mají různé preference, a tak je více než jasné, že se hlučný resort, kde dvacet hodin denně probíhá obrovksá party, nebude moci přitáhnout dostatek lidí - pro většinu turistů zde bude příliš hlučno. Nezbývá než vzít rozum do hrsti a začít plánovat strategicky a s rozmyslem. Budovy samotné však turistům moc nenabídnou - další na řadě je personál, tedy pokojské, číšníci, techničtí pracovníci, plavčíci a všemožná další domorodá havěť. Už jenom nasadit rozumné ceny, přihodit nějaký ten peníz do propagace, začít vyplácet mzdy a zábava turistů může začít. Ale co to? Počasí se začíná kazit, lidé mají průjem z jídla a houfně prchají zpět do bezpečí civilizace. Práce tropického hoteliéra zkrátka není žádný med.

Spring Break

Exkluzivní hotelový resort si samozřejmě žádá exkluzivní grafické zpracování - stejně jako u podobných titulů, i zde zvolili vývojáři osvědčený pseudo-3D izometrický pohled, který dává grafikům dostatek prostoru pro tvorbu detailních budov (zejména bazény jsou pastvou pro oči) či opravdu husté a velmi reálně vyhlížející tropické vegetace, a zárověn usnadňuje orientaci na mapě. Prázdninovou náladu dokreslují i postavičky turistů a zaměstnanců, kteří se prohánějí po ostrově (samozřejmě budou k dispozici detailní statistiky o každém z nich). Kromě již zmiňovaného volného módu s možností výběru libovolného ostrova si mohou otrlejší adepti na turistické magnáty vyzkoušet i kampaň v podobě série misí v jednotlivých lokalitách (každá z nich samozřejmě skýtá svá specifická úskalí). Úkoly jako vybudování co možná největšího komplexu vodních atrakcí nebo získání pověsti ostrova s nejlepšími nočními kluby dávají tušit, že o zábavu bude postaráno.

Podobně jako například Loco Commotion, i Spring Break bude v různých regionech prodávaný pod různými jmény - zatímco americká verze evokuje ony zmiňované jarní prázdniny, na starém kontinentu se hra dostane na pulty pod obecnějším názvem Beach Life. Datum vydání by však mělo být všude stejné - začátek jara roku 2002. Uvidíme, jak bude hra, kterou podle neoficiálních informací vymyslel jeden z hlavních šéfů Eidosu, vypadat na monitorech - první informace jsou více než slibné...

Autor:




Nejčtenější

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Další z rubriky

Turnaj The International ve hře DoTa2 nabídl rekordní výhry.
Vítězové turnaje v Dota 2 si odnesli rekordních 10 milionu dolarů

Právě skončený světový turnaj ve hře Dota 2 byl přinejmenším z hlediska vyplacených výher tou dosud největší událostí ve světě e-sportu. Vítězové si přišli...  celý článek

Kingdome Come: Deliverance
Nový trailer na Kingdome Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.