Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Novou značku prý není možné soudit dříve než se třetí hrou

  16:00aktualizováno  16:00
První dva díly slouží k experimentování a třetí je o větším množství obsahu. V takový obchodní cyklus věří ředitel vydavatelství Square Enix, kterým je Yosuke Matsuda.

Project Setsuna | foto: Square Enix

Tím se ostatně objasňuje pokračování nevýrazně hodnocené a průměrně prodávané hry Nier z roku 2010. Square Enix zkrátka hodnotí potenciál značek teprve po vydání třetí hry.

Obdobným pokusem je také počin známý jako Project Setsuna, který má připomenout slávu starších japonských her na hrdiny. Square Enix v souvislosti s titulem doufá, že se ho podaří opracovat do stabilní velké značky.

„Rozvíjení nových značek je velmi důležité,“ řekl Matsuda v rozhovoru pro server Famitsu. „Je to můj osobní názor, ale věřím, že je velmi obtížné okamžitě vybudovat nový velký titul. Zpětný pohled na herní průmysl ukazuje, že hodně her prorazí s třetím dílem.“

Matsuda nepopírá, že existují případy, kdy se trh chová zcela odlišně. Zpravidla je však po třech hrách možné posoudit, jestli ze hry bude velká značka.

„Říkám tomu zákon třetího titulu. Proto s prvním a druhým dílem v rámci možností experimentujete a třetí je o rozsahu. Pokud třetí hra uspěje, je všechno v pohodě.“

 

Autor:




Nejčtenější

Lego Worlds
Vysněnou virtuální hračku kazí bugy a špatné ovládání. Recenze Lego Worlds

Lego Worlds, vysněná virtuální hračka pro všechny milovníky slavných kostiček, se po dvou letech „válení“ v nedokončené verzi na Steamu konečně dostává na naše...  celý článek

The Occupation
V The Occupation budeme zachraňovat britskou svobodu

Je právě 24. října roku 1987 a hlavní hrdina, novinář, má čtyři hodiny na to, aby zabránil přijetí kontroverzního zákona.  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

GoG Galaxy
Vyšla dosud největší aktualizace GoG Galaxy, konec bety je na spadnutí

Nepovinný klient GoG Galaxy digitální distribuce GoG se naučil spoustu nových funkcí a brzy opustí betu. Finální verze bude dostupná během dubna, zájemci však...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.