Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Novou značku prý není možné soudit dříve než se třetí hrou

  16:00aktualizováno  16:00
První dva díly slouží k experimentování a třetí je o větším množství obsahu. V takový obchodní cyklus věří ředitel vydavatelství Square Enix, kterým je Yosuke Matsuda.

Project Setsuna | foto: Square Enix

Tím se ostatně objasňuje pokračování nevýrazně hodnocené a průměrně prodávané hry Nier z roku 2010. Square Enix zkrátka hodnotí potenciál značek teprve po vydání třetí hry.

Obdobným pokusem je také počin známý jako Project Setsuna, který má připomenout slávu starších japonských her na hrdiny. Square Enix v souvislosti s titulem doufá, že se ho podaří opracovat do stabilní velké značky.

„Rozvíjení nových značek je velmi důležité,“ řekl Matsuda v rozhovoru pro server Famitsu. „Je to můj osobní názor, ale věřím, že je velmi obtížné okamžitě vybudovat nový velký titul. Zpětný pohled na herní průmysl ukazuje, že hodně her prorazí s třetím dílem.“

Matsuda nepopírá, že existují případy, kdy se trh chová zcela odlišně. Zpravidla je však po třech hrách možné posoudit, jestli ze hry bude velká značka.

„Říkám tomu zákon třetího titulu. Proto s prvním a druhým dílem v rámci možností experimentujete a třetí je o rozsahu. Pokud třetí hra uspěje, je všechno v pohodě.“

 

Autor:




Nejčtenější

Xbox vs PS
Autoři playstationových exkluzivit provokují majitele Xboxu

Na oficiálním twitterovém kanálu hry Detroit, která vychází jen na PlayStation 4, se krátce objevil příspěvek, který provokuje majitele konkurenční konzole...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Friday the 13th: The Game
Zabijte kamaráda na sto způsobů. Recenze brutality Friday the 13th

Maskovaný sériový vrah se od uvedení prvního filmu před 37 lety vrací v očekávané hře pro více hráčů. Děs kolem sebe vytváří stále a při hraní s dobrou partou...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Další z rubriky

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Diablo 2 pacifist
Pracovní inzerát prozradil přípravu remasteru Diabla 2 a Warcraftu 3

Sice to ještě není oficiální, ale vše naznačuje tomu, že vedle Starcraftu se brzy remasterované podoby dočkají i kultovní Diablo 2 a Warcraft 3.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.