Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Novou značku prý není možné soudit dříve než se třetí hrou

  16:00aktualizováno  16:00
První dva díly slouží k experimentování a třetí je o větším množství obsahu. V takový obchodní cyklus věří ředitel vydavatelství Square Enix, kterým je Yosuke Matsuda.

Project Setsuna | foto: Square Enix

Tím se ostatně objasňuje pokračování nevýrazně hodnocené a průměrně prodávané hry Nier z roku 2010. Square Enix zkrátka hodnotí potenciál značek teprve po vydání třetí hry.

Obdobným pokusem je také počin známý jako Project Setsuna, který má připomenout slávu starších japonských her na hrdiny. Square Enix v souvislosti s titulem doufá, že se ho podaří opracovat do stabilní velké značky.

„Rozvíjení nových značek je velmi důležité,“ řekl Matsuda v rozhovoru pro server Famitsu. „Je to můj osobní názor, ale věřím, že je velmi obtížné okamžitě vybudovat nový velký titul. Zpětný pohled na herní průmysl ukazuje, že hodně her prorazí s třetím dílem.“

Matsuda nepopírá, že existují případy, kdy se trh chová zcela odlišně. Zpravidla je však po třech hrách možné posoudit, jestli ze hry bude velká značka.

„Říkám tomu zákon třetího titulu. Proto s prvním a druhým dílem v rámci možností experimentujete a třetí je o rozsahu. Pokud třetí hra uspěje, je všechno v pohodě.“

 

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.