Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Square Enix uzavírá smlouvu s Epic Games. Má zájem o Unreal Engine 3

  22:06aktualizováno  22:06
Japonský vývojářský a vydavatelský kolos Square Enix překvapivě oznámil, že plánuje použít Unreal Engine 3 pro větší počet svých her. Výhodou je jeho využití pro množství platforem.

Infinity Blade II

"Mnoho západních her s Unreal Engine 3 uspělo a japonská vývojářská komunita uvěřila v naše kvality," uvedl Taka Kawasaki z Epic Games Japan. "Nemůžeme se dočkat toho, až uvidíme fúzi výkonu Unreal Engine 3 s překrásnými charaktery, strhujícími příběhy a propracovanou hratelností," dodal.

Oznámení je překvapivé zvláště po investicích společnosti do vlastního engine Crystal Tools pro Final Fantasy XIII, Crystal Engine pro Deus Ex: Human Revolution a Tomb Raider. Společnost zároveň vyvíjí svůj vlastní next-gen DirectX 11 engine nazvaný Luminous Studio.

Nebude to ale poprvé, co Square Enix využívá Unreal Engine. The Last Remnant byl vytvořen právě na UE3. Více her však engine od Epicu nevyužilo, Square Enix byl zaměřený na své vlastní. Nyní chce patrně dát Epicu druhou šanci díky možnostem využít UE3 na množství platforem: PC, PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita a patrně pro Square Enix nejdůležitější iOS.

Zdroj: shacknews

Autor:




Nejčtenější

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Další z rubriky

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.