Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

KOMENTÁŘ: Střílecí pasáže ve Star Citizen vypadají úžasně a nudně zároveň

  16:25aktualizováno  16:25
I pozemní akce v komunitou financovaném Star Citizen slibuje ohromující grafiku. Odhalené video však představilo střílečku takřka bez nápadů, která by jako samostatná hra v předváděné formě zcela zapadla.

Akce ve Star Citizen je i z vlastního pohledu spíše blíže realismu. Při zabíjení nepřátel se tak například neobjevují nápisy, které by naznačovaly popravení nepřítele. Místo toho musíte sledovat, zdali se protivník skácí k zemi, či nehybně pluje nulovou gravitací.

Skutečností inspirované má být i chování zbraní, kvůli zpětnému rázu tak zaměřovač cuká z jedné strany na druhou. Taková střelba je však oproti přímočarému stoupání nahoru hůře kontrolovatelná. Napomáhá proto nováčkům a „poškozuje“ zkušenější hráče. S podobným konceptem ostatně přišli tvůrci Battlefieldu 4, kteří od něj na základě zpětné vazby rok po vydání opět ustoupili.

Akci by mohla oživit různá technologická udělátka. Ve videu je možné spatřit například elektrický štít a hologram vojáka. Cílem odhalení však zpravidla bývá hráče „udeřit“ tím nejlepším, a v tom jaksi střílecí část Star Citizen tápe.

Fotogalerie

Silnou stránkou zatím byla jen akce v nulové gravitaci, jenž je ve hrách vzácností. Bez větších rešerší mi na mysl tane pouze titul Shattered Horizon z roku 2009, pro který se koncept stal ústředním principem.

Vývojáři se při odhalení pokouší navodit dojem taktické akce. Způsob, jakým komunikují, však v on-line hrách nebývá obvyklý. Ve výsledku tak zbývá jen obyčejná střílečka s minimem nových nápadů a bez většího lákadla k hraní.

Projekt Star Citizen působí excelentně, střílecí modul však zatím za zbytkem hry pokulhává. Na této části titulu ostatně pracuje odlišné studio. Konkrétně tým Illfonic, který v roce 2012 vydal arénovou akci Nexuiz. Nezbývá tak než doufat, že si vývojáři ještě šetří esa v rukávu. Skvěla grafika totiž tohle střílení neutáhne.

Autor:




Nejčtenější

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Další z rubriky

Zaklínač 3
Zaklínač bude mít nový seriál, o výrobu se postará Netflix

Chystá se nový seriál podle knižní série, na jejíž motivy vznikla jedna z nejlepších her všech dob. Na projektu spolupracuje i sám spisovatel Andrzej Sapkowski.  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

ARMS
ARMS přináší revoluci do žánru bojových her. První dojmy

Jako jediné české médium jsme byli pozváni do sídla Nintenda vyzkoušet připravovanou bojovku ARMS. Ta využívá pohybové ovládání a ve více lidech je nebezpečně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.