Star Citizen

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Střílečka ve Star Citizen se jmenuje Star Marine. Přidává extra dimenzi

  • 1
Představte si, že se ve vesmírném korábu prostřílíte k nejbližší planetě. Na té pak přistanete, z lodě vystoupíte na území ovládané nepřáteli a ty ještě porazíte jako pěšák při přestřelce.

To je součástí základní vize pro modul nově pojmenovaný Star Marine. Šéf vývoje Star Citizen, kterým je Chris Roberts, po tom prý touží již od 90. let. Tedy už od dob práce na sérii Wing Commander.

Propojení prvků by mělo napomoci většímu pohlcení hrou. Vždy se pohybujete po skutečném a detailním světě. V minulosti přitom u vesmírných her čas mezi akcí hráč často trávil v menu, což narušovalo plynulost zážitku. „Od zapnutí hry až po její ukončení žijete a jste ve spojení se světem Star Citizen,“ píše Roberts na oficiálním webu.

Prý proto hra vzniká v technologii CryEngine, určené především pro tituly hrané z vlastního pohledu. Na rozdíl od Robertsových předchozích titulů tak hráč neovládá přímo loď, nýbrž postavu v lodi. A ta postava z korábu může vystoupit a pohybovat se po planetách.

„Star Marine v tomto procesu představuje skok kupředu. Je to něco, o čem řada z nás (a tuším, že i řada z vás) snila po mnoho let,“ říká Roberts.

Oproti soubojům ve vesmíru však Star Marine vyjde v opracovanějším stavu. Animace mají být plynulejší a cit pro detail větší, než byste očekávali od alfaverze. Obsahovat bude také futuristický sport hraný v nulové gravitaci.

Vývojáři však přepracovávají a ladí některé prvky, a modul tak stále ještě není připravený na vydání.