Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Externí studio s vývojem Star Citizen končí. Práce dokončí majitel

  15:00aktualizováno  15:00
Vývoj střílecího modulu pro Star Citizen po odkladech přebírají vývojáři zaměstnaní přímo ve společnosti Cloud Imperium Games. Akce hraná z vlastního pohledu se dočkala odkladu, podle oficiálního prohlášení s tím však změna nesouvisí.

Na této části hry dosud pracovala společnost Illfonic, která vytvořila například arénovou akci Nexuiz. Ta však včera ohlásila propouštění některých zaměstnanců. Podle prvních zpráv totiž práce na střílecím modulu pro Star Citizen již dokončovala.

„V raných fázích vývoje Star Citizen jsme byli poměrně malá společnost a potřebovali jsme pomoc od několika externích studií, abychom hlavní funkce dokončili v rozumném čase,“ řekl zástupce Cloud Imperium Games pro server Games Industry.

„Jednou z vývojářských společností, po kterých jsme sáhli, byla i Illfonic. Měli předchozí zkušenosti s technologií CryEngine a pomáhat měli s prvky akce z vlastního pohledu.“

Star Citizen
Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních

„Jak se Cloud Imperium Games i Foundry 42 v Evropě i nadále rozrůstalo, začali jsme k sobě přetahovat některé z externích projektů, aby na nich pracovaly interní týmy. To bylo vždy v plánu a šéf mezinárodní produkce Erin Roberts momentálně přezkoumává všechny projekty, abychom Star Citizen zefektivnili a projekt závisl více na našich interních týmech,“ tvrdí tvůrci hry.

Illfonic tak práce na své části titulu brzy ukončí a Cloud Imperium Games prohlásili, že by modul měl být dostupný v blízké budoucnosti.

Autor:




Nejčtenější

Foxit PDF Reader
Foxit PDF Reader

Rychlý, přehledný a bezpečný prohlížeč PDF dokumentů a elektronických knih. Nyní ho máte k dispozici i v češtině ve verzi 8.1.4.1208  celý článek

Tekken 7
Tekken 7 vyjde v červnu. Bonusy ke konzolovým verzím se liší

Sedmý Tekken je již dva roky na automatech, ale pro PC, PlayStation 4 a Xbox One vyjde teprve letos 2. června. Datum nově oznámilo vydavatelství Bandai Namco.  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.