Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Externí studio s vývojem Star Citizen končí. Práce dokončí majitel

  15:00aktualizováno  15:00
Vývoj střílecího modulu pro Star Citizen po odkladech přebírají vývojáři zaměstnaní přímo ve společnosti Cloud Imperium Games. Akce hraná z vlastního pohledu se dočkala odkladu, podle oficiálního prohlášení s tím však změna nesouvisí.

Na této části hry dosud pracovala společnost Illfonic, která vytvořila například arénovou akci Nexuiz. Ta však včera ohlásila propouštění některých zaměstnanců. Podle prvních zpráv totiž práce na střílecím modulu pro Star Citizen již dokončovala.

„V raných fázích vývoje Star Citizen jsme byli poměrně malá společnost a potřebovali jsme pomoc od několika externích studií, abychom hlavní funkce dokončili v rozumném čase,“ řekl zástupce Cloud Imperium Games pro server Games Industry.

„Jednou z vývojářských společností, po kterých jsme sáhli, byla i Illfonic. Měli předchozí zkušenosti s technologií CryEngine a pomáhat měli s prvky akce z vlastního pohledu.“

Star Citizen
Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních

„Jak se Cloud Imperium Games i Foundry 42 v Evropě i nadále rozrůstalo, začali jsme k sobě přetahovat některé z externích projektů, aby na nich pracovaly interní týmy. To bylo vždy v plánu a šéf mezinárodní produkce Erin Roberts momentálně přezkoumává všechny projekty, abychom Star Citizen zefektivnili a projekt závisl více na našich interních týmech,“ tvrdí tvůrci hry.

Illfonic tak práce na své části titulu brzy ukončí a Cloud Imperium Games prohlásili, že by modul měl být dostupný v blízké budoucnosti.

Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.