Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

  17:15aktualizováno  17:15
Autoři Star Citizen narazili na komplikace při tvorbě modulu pro akci z vlastního pohledu. Vydání se tak oproti původním plánům rozhodli odložit na neurčito. Hráče však ubezpečují, že vývoj hry i nadále probíhá na všech frontách.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Šéf projektu Chris Roberts situaci objasnil v obsáhlém příspěvku na oficiálním webu. Zmínil také, že právě dokončují nahrávání animací (motion capture) pro příběhovou část Star Citizen známou jako Squadron 42.

Nahrávání probíhá v Londýně a Roberts tvrdí, že kromě pohybů postav zaznamenávají i pohyby v obličeji, a emoce by proto ve hře měly být nebývale uvěřitelné.

U střílecího modulu Star Marine však tvůrci narazili na technické komplikace, kvůli kterým se tuto část titulu zatím rozhodli nevydat. Věří totiž, že Star Marine v současném stavu neodpovídá kvalitativním standardům firmy.

Fotogalerie

Problém představuje například síťový kód, který rozhodli přepsat. Zároveň také přepracovávají vyhledávání zápasů. „Toto úsilí pokračuje dobře, od našich programátorů to však vyžaduje více času,“ píše Roberts v blogu.

Zároveň však hráče ubezpečuje, že zpoždění modulu neznamená zpoždění celého projektu.

Na jednotlivých modulech totiž pracují odlišné týmy, a všechny tak vznikají zároveň. „Statisticky na Star Marine pracuje jen 15 % týmu. To znamená, že vývoj v ostatních oblastech, například Squadron 42 či stálého světa, pokračuje i během problémů se střílecí částí.“

Roberts věří, že dobře zvládnutá integrace Star Marine pomůže posunout vpřed všechny části Star Citizen. „Nemůžu ale dostatečně zdůraznit, že dva dodatečné měsíce na Star Marine nejsou to samé jako dvouměsíční odklad celého Star Citizen,“ tvrdí vývojář. O datu vydání modulu zatím hovořit nechce. Slíbil však týdenní blogové aktualizace, ve kterých pokrok bude popisovat.

Roberts také zvažuje, že pro veřejnost vydají verzi Star Citizen s veškerými interními aktualizacemi a deaktivovanou střílecí částí. To ale údajně vyžaduje vyřešení specifických výzev, a nestane se to proto okamžitě.

Autor:




Nejčtenější

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Tomb Raider 1
Zahrajte si prvního Tomb Raidera v internetovém prohlížeči

Hra, která kdysi mačkala z počítačů naprosté maximum, je nyní bez problémů hratelná přímo ve vašem internetovém prohlížeči. A zdarma.  celý článek

Sims 4 - WickedWhims
Vytváří erotické úpravy hry Sims 4 a slušně se tím živí

Přes 4000 dolarů měsíčně posílají lidé výrobci erotických úprav do Sims 4, aby se mohl této činnosti věnovat na plný pracovní úvazek.   celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.