Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

  17:15aktualizováno  17:15
Autoři Star Citizen narazili na komplikace při tvorbě modulu pro akci z vlastního pohledu. Vydání se tak oproti původním plánům rozhodli odložit na neurčito. Hráče však ubezpečují, že vývoj hry i nadále probíhá na všech frontách.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Šéf projektu Chris Roberts situaci objasnil v obsáhlém příspěvku na oficiálním webu. Zmínil také, že právě dokončují nahrávání animací (motion capture) pro příběhovou část Star Citizen známou jako Squadron 42.

Nahrávání probíhá v Londýně a Roberts tvrdí, že kromě pohybů postav zaznamenávají i pohyby v obličeji, a emoce by proto ve hře měly být nebývale uvěřitelné.

U střílecího modulu Star Marine však tvůrci narazili na technické komplikace, kvůli kterým se tuto část titulu zatím rozhodli nevydat. Věří totiž, že Star Marine v současném stavu neodpovídá kvalitativním standardům firmy.

Fotogalerie

Problém představuje například síťový kód, který rozhodli přepsat. Zároveň také přepracovávají vyhledávání zápasů. „Toto úsilí pokračuje dobře, od našich programátorů to však vyžaduje více času,“ píše Roberts v blogu.

Zároveň však hráče ubezpečuje, že zpoždění modulu neznamená zpoždění celého projektu.

Na jednotlivých modulech totiž pracují odlišné týmy, a všechny tak vznikají zároveň. „Statisticky na Star Marine pracuje jen 15 % týmu. To znamená, že vývoj v ostatních oblastech, například Squadron 42 či stálého světa, pokračuje i během problémů se střílecí částí.“

Roberts věří, že dobře zvládnutá integrace Star Marine pomůže posunout vpřed všechny části Star Citizen. „Nemůžu ale dostatečně zdůraznit, že dva dodatečné měsíce na Star Marine nejsou to samé jako dvouměsíční odklad celého Star Citizen,“ tvrdí vývojář. O datu vydání modulu zatím hovořit nechce. Slíbil však týdenní blogové aktualizace, ve kterých pokrok bude popisovat.

Roberts také zvažuje, že pro veřejnost vydají verzi Star Citizen s veškerými interními aktualizacemi a deaktivovanou střílecí částí. To ale údajně vyžaduje vyřešení specifických výzev, a nestane se to proto okamžitě.

Autor:




Nejčtenější

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

Další z rubriky

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Black Mesa
Předělávka legendárního Half-Life bude hotová do konce roku

Black Mesa, restaurovaná verze geniálního Half-Life, se sice o půl roku odkládá, první screenshoty z mimozemské části hry však vypadají skvěle.   celý článek

Call of Duty: WWII
Černoch v SS uniformě? Svastika a vojačky v Call of Duty: World War II

Tvůrci letošního Call of Duty, které je zasazeno do období druhé světové války objasňují, jak to bude s nacistickými symboly, vojačkami či černochy na straně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.