Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

  17:15aktualizováno  17:15
Autoři Star Citizen narazili na komplikace při tvorbě modulu pro akci z vlastního pohledu. Vydání se tak oproti původním plánům rozhodli odložit na neurčito. Hráče však ubezpečují, že vývoj hry i nadále probíhá na všech frontách.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Šéf projektu Chris Roberts situaci objasnil v obsáhlém příspěvku na oficiálním webu. Zmínil také, že právě dokončují nahrávání animací (motion capture) pro příběhovou část Star Citizen známou jako Squadron 42.

Nahrávání probíhá v Londýně a Roberts tvrdí, že kromě pohybů postav zaznamenávají i pohyby v obličeji, a emoce by proto ve hře měly být nebývale uvěřitelné.

U střílecího modulu Star Marine však tvůrci narazili na technické komplikace, kvůli kterým se tuto část titulu zatím rozhodli nevydat. Věří totiž, že Star Marine v současném stavu neodpovídá kvalitativním standardům firmy.

Fotogalerie

Problém představuje například síťový kód, který rozhodli přepsat. Zároveň také přepracovávají vyhledávání zápasů. „Toto úsilí pokračuje dobře, od našich programátorů to však vyžaduje více času,“ píše Roberts v blogu.

Zároveň však hráče ubezpečuje, že zpoždění modulu neznamená zpoždění celého projektu.

Na jednotlivých modulech totiž pracují odlišné týmy, a všechny tak vznikají zároveň. „Statisticky na Star Marine pracuje jen 15 % týmu. To znamená, že vývoj v ostatních oblastech, například Squadron 42 či stálého světa, pokračuje i během problémů se střílecí částí.“

Roberts věří, že dobře zvládnutá integrace Star Marine pomůže posunout vpřed všechny části Star Citizen. „Nemůžu ale dostatečně zdůraznit, že dva dodatečné měsíce na Star Marine nejsou to samé jako dvouměsíční odklad celého Star Citizen,“ tvrdí vývojář. O datu vydání modulu zatím hovořit nechce. Slíbil však týdenní blogové aktualizace, ve kterých pokrok bude popisovat.

Roberts také zvažuje, že pro veřejnost vydají verzi Star Citizen s veškerými interními aktualizacemi a deaktivovanou střílecí částí. To ale údajně vyžaduje vyřešení specifických výzev, a nestane se to proto okamžitě.

Autor:




Nejčtenější

Mass Effect: Andromeda
VIDEO: Podívejte se na přepracované souboje v Mass Effect: Andromeda

Nové video z připravované sci-fi hry na hrdiny Mass Effect: Andromeda ukazuje nejenom krásu nových světů, ale především přepracované souboje.  celý článek

Hitman (2016)
RECENZE: Moc lidí mu nevěřilo, ale epizodický Hitman je trefou do černého

Letošnímu Hitmanovi mnoho lidí nevěřilo, obavy se však tentokrát ukázaly být liché. Autoři dokázali epizodického modelu využít přímo bravurně a z Hitmana je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.