Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Star Citizen říká: Nebojte se, že máme přehnané ambice

  14:45aktualizováno  14:45
S rostoucím množstvím slibů a odklady jednotlivých částí hry se z komunity začínají ozývat obavy o výslednou podobu hry Star Citizen. Šéf vývoje Chris Roberts se v souvislosti s tím rozepsal na oficiálním blogu.

Upozorňuje, že tvůrci ve finále vyvíjejí rozsáhlejší a technicky propracovanější hru, než jakou plánovali v roce 2012. To umožnily peníze, které se na hru během let podařilo vybrat. Komunitní financování totiž běží dodnes a v době psaní článku rozpočet přesahuje 85 milionů dolarů. Tedy více jak dvě miliardy korun.

Roberts v souvislosti s tím říká, že cílem vždy bylo vytvořit velkolepý vesmírný simulátor. S původním rozpočtem však plánoval skromnější verzi, kterou bude postupně rozšiřovat. 

Díky vám vytváříme města na místech, kde jsem doufal jen v přistávací plošiny, a místo flotil vytváříme armády vesmírných lodí. Vytváříme živoucí svět způsoby, o kterých jsem si v roce 2012 nedovolil ani snít.“

Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních
Obrázky z modulu Star Marine pro Star Citizen
Pozemní akce ve Star Citizen

Obrázky ze hry Star Citizen

„Spousta lidí vám řekne, že je to chyba. Že jsme příliš ambiciózní a hra by měla být méně rozsáhlá. Abychom ji mohli vydat rychleji a dodrželi tak uměle stanovené termíny,“ říká Roberts. Věří však zároveň, že na Star Citizen je přesně jeho velkolepost tou největší devizou.

„Star Citizen jste nepodpořili, protože chcete vidět znova to samé. Jste tu a čtete to, jelikož se pokoušíme o velké věci. Snažíme se dělat kroky, které vydavatele děsí.“ Roberts proto zdůrazňuje, že větší cíle než v roce 2012 jsou přesně tím, o co v tomto projektu jde.

Zároveň však přiznává, že vznik hry kvůli tomu potrvá déle. Proto se vývojáři snaží o otevřený vývoj. Takový, kdy komunitu nechávají co nejvíc nahlížet „pod pokličku“.

Autor:




Nejčtenější

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Dying Light
Zombie akci Dying Light stále hraje půl milionu lidí, bude nový obsah

Díky početné a aktivní komunitě se parádní zombie akce Dying Light dočká dalšího roku bezplatných aktualizací.   celý článek

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Další z rubriky

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Ataribox
Atari se vrací a takto nová konzole Ataribox vypadá

V červnu Atari oznámilo, že se vrací do hardwarového byznysu. Nyní se můžete podívat na design nové konzole Ataribox.   celý článek

CIty of Brass
Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.