Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Star Citizen říká: Nebojte se, že máme přehnané ambice

  14:45aktualizováno  14:45
S rostoucím množstvím slibů a odklady jednotlivých částí hry se z komunity začínají ozývat obavy o výslednou podobu hry Star Citizen. Šéf vývoje Chris Roberts se v souvislosti s tím rozepsal na oficiálním blogu.

Upozorňuje, že tvůrci ve finále vyvíjejí rozsáhlejší a technicky propracovanější hru, než jakou plánovali v roce 2012. To umožnily peníze, které se na hru během let podařilo vybrat. Komunitní financování totiž běží dodnes a v době psaní článku rozpočet přesahuje 85 milionů dolarů. Tedy více jak dvě miliardy korun.

Roberts v souvislosti s tím říká, že cílem vždy bylo vytvořit velkolepý vesmírný simulátor. S původním rozpočtem však plánoval skromnější verzi, kterou bude postupně rozšiřovat. 

Díky vám vytváříme města na místech, kde jsem doufal jen v přistávací plošiny, a místo flotil vytváříme armády vesmírných lodí. Vytváříme živoucí svět způsoby, o kterých jsem si v roce 2012 nedovolil ani snít.“

Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních
Obrázky z modulu Star Marine pro Star Citizen
Pozemní akce ve Star Citizen

Obrázky ze hry Star Citizen

„Spousta lidí vám řekne, že je to chyba. Že jsme příliš ambiciózní a hra by měla být méně rozsáhlá. Abychom ji mohli vydat rychleji a dodrželi tak uměle stanovené termíny,“ říká Roberts. Věří však zároveň, že na Star Citizen je přesně jeho velkolepost tou největší devizou.

„Star Citizen jste nepodpořili, protože chcete vidět znova to samé. Jste tu a čtete to, jelikož se pokoušíme o velké věci. Snažíme se dělat kroky, které vydavatele děsí.“ Roberts proto zdůrazňuje, že větší cíle než v roce 2012 jsou přesně tím, o co v tomto projektu jde.

Zároveň však přiznává, že vznik hry kvůli tomu potrvá déle. Proto se vývojáři snaží o otevřený vývoj. Takový, kdy komunitu nechávají co nejvíc nahlížet „pod pokličku“.

Autor:




Nejčtenější

WipEout: Omega Collection
Ohlášený soundtrack k WipEoutu vám vylepší pátek

Sony zveřejnilo soundtrack k futuristickým závodům Wipeout, který potěší všechny milovníky elektronické hudby.  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Blasphemous
Brutální plošinovka Blasphemous uspěla na Kickstarteru hned první den

Syrová a notně krvavá plošinovka Blasphemous dosáhla požadované částky na Kickstarteru během prvního dne. Je libo Dark Souls ve 2D?  celý článek

New 2DS XL
Nová konzole New 2DS XL láká na kompaktnost a výrazně nižší cenu

Připravovaný nový model handheldu 3DS postrádá nepříliš využívané stereoskopické 3D, je však lehčí, kompaktnější a cena šla také výrazně dolů. Vyzkoušeli jsme...  celý článek

Overwatch
Zahrajte si o víkendu zadarmo střílečky Overwatch a Rising Storm

Populární střílečky rozšiřují nabídku her, které si můžete tento víkend vyzkoušet zdarma. Vybere si každý.  celý článek

Pro maminky, které potrápil zpropadený triple test
Pro maminky, které potrápil zpropadený triple test

Až si budete lámat hlavu nad tím, kam o prázdninách umístit své ratolesti, přečtěte si několik (uživatelkami) osvědčených tipů.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.