Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Star Citizen bude vesmírné porno s odkazem na římskou říši

aktualizováno 
Tvůrce vesmírného Wing Commandera a Freelancera se vzepjal k dalšímu velkému projektu, který si hráči musí okamžitě zamilovat. Hra nechá vzpomenout na pozdní fázi římské říše.

Star Citizen

Vývojář Chris Roberts je zpět. Zřejmě nejslavnější tvůrce her s vesmírnými koráby v hlavní roli se vrací z odpočinku a představuje svůj vysněný projekt. Po klasické sáze Wing Commander a fantastickém Freelancerovi by jeho úspěchy lemovanou kariéru měl zakončit právě Star Citizen.

Projekt existuje zatím ve fázi prototypu, který nyní Roberts se vší parádou představil, aby pro něj získal financování a mohl ho převést do podoby skvěle hratelného titulu. Na základě toho, co zatím prezentoval, lze mluvit o pornu vesmírných lodí.

Robertsovým cílem je stvořit zcela nové univerzum, jehož příběh by nechal vzpomenout na pozdní fázi římské říše. Unavené lidské impérium slábne a Země (= Řím) ztrácí na důležitosti. Politický a kulturní život se tedy přesouvá na koloniální svět Terra (= Konstantinopol), zatímco kolem říše čekající mimozemské rasy (= barbaři) vyhlížejí moment příhodný k útoku.

Star Citizen

Herně se Roberts pokouší propojit přístupy známé z Wing Commandera a Freelancera. Část připomínající Wing Commandera má nést vlastní název, a sice Squadron 42.

Freelancer

Freelancer je vesmírnou střílečkou, v níž je možné dělat prakticky cokoli: od plnění misí pro různé zadavatele přes pouhé převážení nákladu libovolných surovin až po drsné pirátství a bezskrupulózní vraždění.
- číst dobovou recenzi

Nabídne klasickou příběhovou kampaň, ve které budete hrát za pilota 42. letky. Ta představuje svého druhu cizineckou legii pozemského impéria, která neklade žádné otázky na minulost a bere každého, kdo v ruce udrží knipl.

Službou v této letce si piloti snaží vydobýt občanské právo v říši, stejně jako starořímští legionáři. Proto také titul Star Citizen, tedy "hvězdný občan". Kdo plněním misí získá občanské právo, může galaxii křižovat na své vlastní triko a po vzoru Freelancera se rozhodnout pro kariéru podle vlastního přání.

Jako pirát i obchodník

Živit se můžete jako vojenský pilot, lovec odměn, pirát či obchodník. Zkrátka vše, co si dokážete představit, protože vesmírný koráb k tomu má být po všech stránkách přizpůsobitelný.

Star Citizen

Roberts v hráčích chce podporovat také objevitelskou touhu, kdy do hry bude neustále přidávat nové solární systémy. Kdo je objeví jako první, může je pojmenovat podle sebe.

Star Citizen bude hratelný jak v on-line, tak off-line módu. Kdo chce, může mise plnit kooperativně s přáteli a kdo chce hrát sám na sebe, může také. A nebude k tomu potřebovat ani připojení k internetu.

K tomu chce Chris Roberts poskytnout hráčům bohaté nástroje pro úpravy, pomocí kterých bude podobně jako ve Freelancerovi možné vytvářet vlastní modely lodí a mise. Nejprve jen ve vlastních hrách, ale pokud se ostatním vaše výtvory budou líbit, mohou se z nich stát oficiální a všem přístupné prvky.

Star Citizen

Pokud jde o platební model, neuvažuje Roberts o měsíčních poplatcích ani o "Free2Play" (část hry zdarma, zbytek za peníze). Hru chce prodávat za pevnou cenu a postupně pro ni vyvíjet přídavky. Ty větší pak budou zřejmě také zpoplatněné.

Smysl pro detail

Prototyp hry, který využívá CryEngine 3 (pravděpodobně stejně jako celá hra), vypadá nádherně. Jednotlivé modely lodí se pyšní dosud nepoznanou mírou detailu.

V kokpitu sedí plně animovaný pilot, který se mimo jiné může při zakotvení pohybovat v prostorách svého vesmírného korábu a diskutovat s posádkou. Kromě toho se Roberts už teď může pochlubit propracovanou fyzikou jednotlivých lodí, které se ovládají tak nějak přirozeně.

Star Citizen

Chris Roberts se na svůj projekt rozhodl získat prostředky od menších dárců, jak je dnes díky fenoménu Kickstarter moderní. Na rozdíl od jiných projektů ale dokazuje, že má na čem stavět a navíc je ve svém žánru skutečnou žijící legendou. Jeho cílem je přes vlastní webové stránky vybrat dva miliony dolarů, které mu zaručí nezávislost v dalším vývoji. Že je vybere, je prakticky jisté: už nyní, v době psaní článku, má téměř polovinu sumy.

Momentálně je patrná vlastně jen jedna vada na kráse: datum vydání. Vzhledem k omezeným (i s tím co Roberts vybere) prostředkům bude vývoj pomalejší než u standardních projektů a sám autor počítá s vydáním za dva až tři roky. Něco nám ale říká, že se vyplatí počkat.

Autor:


Témata: Galaxie, Porno


Nejčtenější

Nintendo Post E3 2017 Event
Na návštěvě v Nintendu: fronta na králíky a skvělý Yoshi ve světě miniatur

Hlavním tahákem při návštěvě německé centrály Nintenda byla akce Super Mario Odyssey, o níž jsme psali v pondělí. Fronty se ovšem tvořili ještě u hry, u níž by...  celý článek

John Romero prodává svoje originálky s Doomem 2
Kupte si originální diskety Dooma 2 přímo od Johna Romera

Slavný vývojář prodává originální kopii jedné ze svých nejslavnějších her. V tuto chvíli je cena zhruba 11 000 Kč a stále stoupá.   celý článek

Hosteska na E3 2003
Komentář: Je výstava E3 svátek všech hráčů, nebo jen oslava konzumu?

E3 je tradičně pro herní průmysl událost roku. Vzhledem k tomu, že většina zásadních oznámení je zveřejněna na tiskových konferencích vysílaných v přímém...  celý článek

Gary Oldman ve Star Citizen
Nejsme ve finanční tísni, vyvrací autoři Star Citizen

Chris Roberts a jeho tým vyvracejí domněnky, že by hra, která vybrala od fanoušků přes tři miliardy korun, byla ve finančních potížích.  celý článek

Dishonored 2
Designér Prey, Dishonored či Arx Fatalis odchází z herního průmyslu

Raphael Colantonio z Arkane Studios se po vydání úspěšné hry Prey rozhodl stáhnout z herního průmyslu a věnovat se rodině. Za 17 let kariéry dokázal z malého...  celý článek

Další z rubriky

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

Super Mario Odyssey
Super Mario Odyssey má být hit letošních Vánoc. První dojmy

Vypravil jsem se do německé centrály Nintenda zahrát si několik připravovaných her. Jako první jsem samozřejmě vyzkoušel hru, od které si Nintendo slibuje...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.