Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Star Citizen vyjde jako dvě hry, řada lidí je bude muset koupit zvlášť

  17:23aktualizováno  17:23
Vesmírnou akci Star Citizen půjde do neděle 14. února pořídit za lepší cenu. Za jednu částku totiž získáte jak sólo část, tak i on-line svět. Po tomto datu se však hra rozdělí na dva moduly a každý bude třeba zakoupit zvlášť.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Děsit se však nemusí lidé, kteří titul již dříve podpořili v komunitním financování. Ti přístup ke všem modulům získají automaticky. Vývojáři to označují za benefit pro lidi, kteří projekt podpořili v dřívějších fázích vývoje. Zvyšovat cenu a rozdělit hru na více části však údajně vždy bylo v plánu.

V souvislosti s tím tvůrci prodloužili období, během něhož je možné si titul vyzkoušet zdarma, které potrvá taktéž do 14. února.

Autoři moduly rozdělí jen z finančního pohledu, jednotlivé části hry budou funkčností stále propojené. Pokud tedy například získáte občanství v sólo části, přenese se i do on-line hry.

Vývojáři tvrdí, že tímto obchodním modelem mohou vyjít vstříc lidem, kteří například nikdy nehrají síťové hry, či naopak nechtějí trávit čas s kampaní. V praxi to znamená, že lze jednotlivé moduly pořídit za 45 dolarů (zhruba 1 125 korun). Jakmile však jeden vlastníte, ten druhý koupíte pouze za 15 dolarů (okolo 375 korun).

Celková cena tak v současné době odpovídá nákladům za standardní velkorozpočtovou hru zakoupenou v USA. Tvůrci však upozorňují, že se částky časem mohou změnit.

V současné době se nabídka týká modulu Squadron 42 (příběhová kampaň) a Star Citizen (on-line hra). V budoucnu ale přibude ještě část zvaná Star Marine, v níž jste pěšákem v rámci střílečky hrané z vlastního pohledu.

Autor:




Nejčtenější

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Palačinky z ovesných vloček
Palačinky z ovesných vloček

Sladká a zdravá rychlovka. :)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.