Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na ikonické bojové stroje AT-AT se ve Star Wars: Battlefront netěšte

  13:00aktualizováno  13:00
V marketingových materiálech ke Star Wars: Battlefront je tradiční bojová technika AT-AT prominentní. Ve hře však bude dostupná jen ve zjednodušené formě.

Star Wars Battlefront | foto: DICE

Do strojů sice mohou nasednout i hráči, AT-AT se však pohybuje po neviditelných kolejnicích. Chůze je tedy předem definovaná vývojáři a ovládat lze pouze zbraně. Důvod pro tento postup tvůrci objasnili v rozhovoru pro britský server Eurogamer.

„Je to součást herního režimu. AT-AT v něm totiž má svůj úkol. Mají předem definovanou cestu, protože jdou ke generátoru štítů. Kdybyste jejich cestu mohli ovládat, hru by to rozbilo,“ tvrdí Sigurlina Ingvarsdottirová.

Vývojářka zároveň ubezpečuje, že se toto řešení týká pouze AT-AT a další vozidla jsou plně ovladatelné. „AT-AT jsou pochopitelně velmi výjimečné stroje. Jsou velké, pomalé a jejich vlastnosti jsou tak odlišné, že se takřka řídí vlastními zákony.“

Rozhovor se zabývá také absencí vesmírných bitev, které v dřívějších hrách Star Wars: Battlefront bylo možné objevit. Ingvarsdottirová se však přímé odpovědi vyhýbá.

„Od posledního Battlefront vyšly dvě generace (konzolí). Naším cílem bylo zpracovat všechny hlavní prvky série. Pro nás to představovalo možnost utkat se v leteckém boji. Ovládat X-Wing, nebo TIE Fighter. To ve hře rozhodně můžete.“

Fotogalerie

Ingvarsdottirová také zmiňuje, že titul zahrne speciální mód nazvaný Fighter Squadron. V tom prý budou probíhat velkolepé letecké souboje. „Více vám o tom prozradíme v dohledné budoucnosti,“ slibuje vývojářka.

Redaktor se tázal, jestli je to způsobené omezením technologie Frostbite, na které hra běží. To však Ingvarsdottirová vyvrátila. „Frostbite je nesmírně mocný. Ve Star Wars existuje tolik věcí, které bychom (ve hře) v budoucnu rádi viděli. Musíme z nich volit.“

Akci Star Wars: Battlefront vytváří studio DICE, které se proslavilo především sérií Battlefield. Hra v Evropě vyjde 19. listopadu, a to pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Autor:




Nejčtenější

Sims 4 - WickedWhims
Vytváří erotické úpravy hry Sims 4 a slušně se tím živí

Přes 4000 dolarů měsíčně posílají lidé výrobci erotických úprav do Sims 4, aby se mohl této činnosti věnovat na plný pracovní úvazek.   celý článek

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Little Nightmares
RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Sondra Sombre
Nová hra od tvůrců Prison Architect je na první pohled "jiná"

Zítra vychází zajímavě vypadající titul Scanner Sombre, v němž se ve 3D prostoru orientujete pouze pomocí barevných odrazů z příručního snímače.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.