Zkušenosti lze získávat hraním hodnocených zápasů či libovolných map přímo od Blizzardu. Maximálně lze dosáhnout dvacáté úrovně, zkušenosti pro každou rasu však hráči získávají zvlášť, vždy po skončení zápasu.
Vývojáři také experimentují se systémem dodatečných zkušeností. Zvažují prý koncepty jako bonus za první výhru dne, extra zkušenosti při hraní s přáteli či víkendy se zvýšenými zisky.
Společnost navíc slibuje, že atraktivita vizuálních odměn poroste s každou získanou úrovní. Přímo u portrétu hráče se má navíc zobrazovat souhrnná úroveň, která se počítá ze skóre za všechny rasy.
Starcraft 2: Heart of the Swarm je momentálně ve fázi uzavřeného betatestu, do které přešel letos v září. Blizzard však slibuje, že postupem času bude k testování zvát nové a nové hráče.
Titul je sci-fi strategií, ve které se utkávají tři rasy s odlišnými herními principy. V datadisku Heart of the Swarm se příběh pro sólo hru točí okolo rasy Zergů a rozšíření nabídne také nové jednotky pro síťovou hru (čtěte preview).