Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Steam mění koncept slevových akcí. Mizí krátce dostupné nabídky

  13:18aktualizováno  13:18
Hráči budou muset změnit své nákupní návyky na digitální distribuci Steam. Dosud totiž velké slevové akce byly doprovázeny bleskovými slevami, které trvají pouze osm hodin. Nabídku se proto vyplatilo kontrolovat i několikrát denně.

Přihlašovací okno do služby Steam | foto: Andrej Brabec

Nově však většina her bude dostupná levněji po celou dobu trvání akce, žádné bleskové slevy tedy o letošních svátcích nečekejte.

Steam stále bude propagovat jednotlivé tituly a reklamní pruhy se během dnů budou měnit, majoritní část katalogu však bude zlevněná od začátku až do konce slevového období.

Informace vyplynuly z e-mailu, který podle britského serveru Eurogamer rozesílá provozovatel služby.

„Vaše hry stále budeme propagovat na hlavní stránce v úsecích 24 - 48 hodin, produkty však zůstanou na své nejzajímavější ceně po celou dobu slev. Tedy předtím i poté, co se objeví na hlavní stránce,“ píše společnost Valve.

„Není to zásadní změna, ale zákazníkům díky tomu můžeme nabízet hodnotnější slevy a lze díky tomu vytvářet funkce, které váš produkt doporučují po celou dobu slevového období. Jejich reklama tak nezávisí jen na hlavní stránce.“

Většina her by tedy do budoucna měla využívat tohoto konceptu. Valve však zároveň v e-mailu zmiňuje, že lze v některých případech učinit výjimku. Ty by se měly týkat zejména nově vydaných her, u kterých by vydavatelství s dlouhodoběji dostupnou slevou nemusela souhlasit.

Autor:


Témata: Steam, Valve


Nejčtenější

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Vedoucí ekonomického oddělení

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Hl. m. Praha, Středočeský kraj

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.