Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Historický krok pro Steam: komunitní obsah bude mít méně omezení

  15:05aktualizováno  15:05
Dosud se obchody v rámci služby Steam Workshop omezovaly pouze na hry od společnosti Valve. Ve středu 28. ledna se však brány otevřely i prvním dvěma titulům od jiných vývojářů a v následujících měsících by počet her měl přibývat.

Steam Workshop | foto: Andrej Brabec

Obchodovat nyní půjde i s obsahem pro hry Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare. „Nákupy nového skvělého obsahu pomáhají členům komunity, aby cvičili svoje dovednosti a vytvářeli ještě více úžasných věcí,“ píše Valve v oficiální tiskové zprávě.

Společně s přidáním podpory pro nové hry Valve spouští také nástroje, kterými lze monitorovat své příjmy z prodeje tohoto obsahu. Nástroje pomohou pochopit, odkud vám peníze plynou, a odhalí rozličné detailní statistiky pro jednotlivé položky. Po přijetí obsahu do Workshopu objevíte odkaz na „View Your Revenue“ na stránce „My Workshop Files“.

Od spuštění Workshopu koncem roku 2011 již členové komunity na vlastním obsahu vydělali přes 57 milionů dolarů. Tedy více jak 1,14 miliardy korun, a to na předmětech pro hry Team Fortress 2, Dota 2 a Counter-Strike: Global Offensive. Částku si rozdělilo přes patnáct set lidí ze sedmdesáti pěti různých zemí.

Autor:


Témata: Steam, Valve


Nejčtenější

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.