Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Steam zdržel Epizodu 3 či třetí díl Half-Life

  22:46aktualizováno  22:46
Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.
Half Life 2

Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.

"Nový Half-Life nevyšel po dlouhou dobu a řada lidí si na to stěžovala. (Ve Valve) měli řadu problémů s vydáváním nových titulů a jsem přesvědčen, že se na tom z velké části podílely stejné problémy, jako jsme měli my. Když je jedna z vašich skupin absurdně výdělečná, všechny obchodní instinkty vám říkají, že do ní máte zařadit nejlepší zaměstnance, protože to přeci vydělává," sdělil Wardell serveru Industrygamers.com.

"Mohli jsme se stát prodejcem a snažit se v dlouhodobém horizontu soutěžit (se Steamem), ale byly tu dvě možnosti. V jednom případě bychom prohráli a stali se navždy malým hráčem - řekl bych, že je dnes Impulse v porovnání se Steamem malým hráčem. Nebo bychom v druhém případě byly úspěšní a šest set lidí by v podstatě pracovalo v digitální distribuci společnosti, která ze tří čtvrtin sestává z obchodníků a účetních. A pokud není vítězný scénář stejný jako váš životní cíl, je třeba přehodnotit, co chcete dělat," řekl Wardell.

Elemental War of Magic

Elemental War of Magic od společnosti Stardock

"Když se podíváte na časový přehled her, které vyvíjí přímo Valve – nejde tedy o hry, které vznikají externě a Valve je pak koupí – a pokud se na ní podíváte před Steamem a po něm, rozhodně to má dopad," hodnotí Wardell situaci.

"Neříkám, že je to dobrá či špatná věc, ale vím, jaký dopad to mělo na nás. Během let jsem musel Impulsu přidělit některé z našich předních vývojářů, abych zajistil, že se neustále zlepšuje," popsal Wardell situaci ve Stardocku.

Myslíte si, že Steam skutečně může mít na Valve takový dopad, že zdržuje vývoj her?

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Nejčtenější

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect Andromeda s odstupem a slevou, má to smysl? Pohled čtenáře

Rozporuplné reakce na sci-fi Mass Effect Andromeda řadu lidí odradily od koupě. Patřil mezi ně i čtenář Michal Dvořák, který si hru nakonec pořídil později a...  celý článek

Hellblade: Senua's Sacrifice
Pět nejočekávanějších srpnových her

Po slabém červenci přichází velmi slušný srpen. Vybrali jsme pět kousků, u kterých věříme, že budou stát za zahrání. V anketě pod článek ovšem můžete hlasovat...  celý článek

Postava Oduly z Shadow of War
Co by na to řekl Tolkien? Shadow of War udělá z obludy sexy krásku

Postava pavoučí Oduly v chystané fantasy rubačce Shadow of War bude mít na rozdíl od knihy humanoidní postavu. Hodně sexy humanoidní postavu nutno říct.  celý článek

Fyzické odměny za 60 dolarů pro fanoušky hry Mighty No. 9
Špatný vtip, nebo podvod? Podívejte se, co dostali fanoušci za 60 dolarů

Po více než roce od vydání dostali kickstarteroví přispěvatelé „prokleté“ hry Mighty No. 9 slíbené odměny. Jejich provedení je ovšem otřesné a autoři jsou opět...  celý článek

Konspirace
Tajný vládní experiment maskovaný jako videohra? Příběh hry Polybius

Muži v černém hlídající před vchody do heren, umírající děti a zneužívání drog. Je videoherní automat Polybius jen městská legenda, nebo skutečný vládou...  celý článek

Další z rubriky

Metro: Last Light - Faction Pack
Rozšíření Metro: Last Light přinese nové zbraně i příběh z jiného úhlu

První rozšíření pro postapokalyptickou akci Metro: Last Light se jmenuje Faction Pack. V Evropě vyjde 17. července.  celý článek

On-line karetní hra Coraabia
Česká on-line karetní hra Coraabia přechází do otevřeného betatestu

Vývojářský tým projektu Coraabia žije především z nadšení. Hra totiž vzniká téměř bez finančních prostředků, přesto však usiluje o profesionální zpracování a...  celý článek

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.