Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Steam zdržel Epizodu 3 či třetí díl Half-Life

  22:46aktualizováno  22:46
Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.
Half Life 2

Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.

"Nový Half-Life nevyšel po dlouhou dobu a řada lidí si na to stěžovala. (Ve Valve) měli řadu problémů s vydáváním nových titulů a jsem přesvědčen, že se na tom z velké části podílely stejné problémy, jako jsme měli my. Když je jedna z vašich skupin absurdně výdělečná, všechny obchodní instinkty vám říkají, že do ní máte zařadit nejlepší zaměstnance, protože to přeci vydělává," sdělil Wardell serveru Industrygamers.com.

"Mohli jsme se stát prodejcem a snažit se v dlouhodobém horizontu soutěžit (se Steamem), ale byly tu dvě možnosti. V jednom případě bychom prohráli a stali se navždy malým hráčem - řekl bych, že je dnes Impulse v porovnání se Steamem malým hráčem. Nebo bychom v druhém případě byly úspěšní a šest set lidí by v podstatě pracovalo v digitální distribuci společnosti, která ze tří čtvrtin sestává z obchodníků a účetních. A pokud není vítězný scénář stejný jako váš životní cíl, je třeba přehodnotit, co chcete dělat," řekl Wardell.

Elemental War of Magic

Elemental War of Magic od společnosti Stardock

"Když se podíváte na časový přehled her, které vyvíjí přímo Valve – nejde tedy o hry, které vznikají externě a Valve je pak koupí – a pokud se na ní podíváte před Steamem a po něm, rozhodně to má dopad," hodnotí Wardell situaci.

"Neříkám, že je to dobrá či špatná věc, ale vím, jaký dopad to mělo na nás. Během let jsem musel Impulsu přidělit některé z našich předních vývojářů, abych zajistil, že se neustále zlepšuje," popsal Wardell situaci ve Stardocku.

Myslíte si, že Steam skutečně může mít na Valve takový dopad, že zdržuje vývoj her?

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Nejčtenější

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Na webu internetového obchodu Amazon.de lze objevit PC verzi titulu Grand Theft
Prodejci do seznamu her zařadili PC verzi Grand Theft Auto V

Prodejci v Německu a Rakousku do seznamu her zařadili PC verzi hry Grand Theft Auto V. Objevit ji lze například v německé verzi obchodu Amazon i na serveru...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.