Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Steam zdržel Epizodu 3 či třetí díl Half-Life

  22:46aktualizováno  22:46
Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.
Half Life 2

Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.

"Nový Half-Life nevyšel po dlouhou dobu a řada lidí si na to stěžovala. (Ve Valve) měli řadu problémů s vydáváním nových titulů a jsem přesvědčen, že se na tom z velké části podílely stejné problémy, jako jsme měli my. Když je jedna z vašich skupin absurdně výdělečná, všechny obchodní instinkty vám říkají, že do ní máte zařadit nejlepší zaměstnance, protože to přeci vydělává," sdělil Wardell serveru Industrygamers.com.

"Mohli jsme se stát prodejcem a snažit se v dlouhodobém horizontu soutěžit (se Steamem), ale byly tu dvě možnosti. V jednom případě bychom prohráli a stali se navždy malým hráčem - řekl bych, že je dnes Impulse v porovnání se Steamem malým hráčem. Nebo bychom v druhém případě byly úspěšní a šest set lidí by v podstatě pracovalo v digitální distribuci společnosti, která ze tří čtvrtin sestává z obchodníků a účetních. A pokud není vítězný scénář stejný jako váš životní cíl, je třeba přehodnotit, co chcete dělat," řekl Wardell.

Elemental War of Magic

Elemental War of Magic od společnosti Stardock

"Když se podíváte na časový přehled her, které vyvíjí přímo Valve – nejde tedy o hry, které vznikají externě a Valve je pak koupí – a pokud se na ní podíváte před Steamem a po něm, rozhodně to má dopad," hodnotí Wardell situaci.

"Neříkám, že je to dobrá či špatná věc, ale vím, jaký dopad to mělo na nás. Během let jsem musel Impulsu přidělit některé z našich předních vývojářů, abych zajistil, že se neustále zlepšuje," popsal Wardell situaci ve Stardocku.

Myslíte si, že Steam skutečně může mít na Valve takový dopad, že zdržuje vývoj her?

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Nejčtenější

New 2DS XL
Nová konzole New 2DS XL láká na kompaktnost a výrazně nižší cenu

Připravovaný nový model handheldu 3DS postrádá nepříliš využívané stereoskopické 3D, je však lehčí, kompaktnější a cena šla také výrazně dolů. Vyzkoušeli jsme...  celý článek

Fallout 4 (Xbox One)
Vyzkoušejte si o víkendu Fallout 4 zdarma

Během víkendu je Fallout 4 na Steamu a službě Xbox Live Gold k vyzkoušení zcela zdarma. Pokud jste ještě náhodou neměli tu čest, vřele doporučujeme.   celý článek

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

Tom Holland
Film Uncharted zpracuje Nathanovo mládí, hlavní roli získal Tom Holland

Film Uncharted je v přípravné fázi už hodně dlouho a původně se předpokládalo, že se zaměří na dospělého Nathana Drakea. Jenže to už neplatí.  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Další z rubriky

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.