Steam zdržel Epizodu 3 či třetí díl Half-Life

  • 7
Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.
Half Life 2

Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.

"Nový Half-Life nevyšel po dlouhou dobu a řada lidí si na to stěžovala. (Ve Valve) měli řadu problémů s vydáváním nových titulů a jsem přesvědčen, že se na tom z velké části podílely stejné problémy, jako jsme měli my. Když je jedna z vašich skupin absurdně výdělečná, všechny obchodní instinkty vám říkají, že do ní máte zařadit nejlepší zaměstnance, protože to přeci vydělává," sdělil Wardell serveru Industrygamers.com.

"Mohli jsme se stát prodejcem a snažit se v dlouhodobém horizontu soutěžit (se Steamem), ale byly tu dvě možnosti. V jednom případě bychom prohráli a stali se navždy malým hráčem - řekl bych, že je dnes Impulse v porovnání se Steamem malým hráčem. Nebo bychom v druhém případě byly úspěšní a šest set lidí by v podstatě pracovalo v digitální distribuci společnosti, která ze tří čtvrtin sestává z obchodníků a účetních. A pokud není vítězný scénář stejný jako váš životní cíl, je třeba přehodnotit, co chcete dělat," řekl Wardell.

Elemental War of Magic od společnosti Stardock

"Když se podíváte na časový přehled her, které vyvíjí přímo Valve – nejde tedy o hry, které vznikají externě a Valve je pak koupí – a pokud se na ní podíváte před Steamem a po něm, rozhodně to má dopad," hodnotí Wardell situaci.

"Neříkám, že je to dobrá či špatná věc, ale vím, jaký dopad to mělo na nás. Během let jsem musel Impulsu přidělit některé z našich předních vývojářů, abych zajistil, že se neustále zlepšuje," popsal Wardell situaci ve Stardocku.

Myslíte si, že Steam skutečně může mít na Valve takový dopad, že zdržuje vývoj her?

Zdroj: Industrygamers.com


Témata: Half-life, Steam, Valve