Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Studio Epic Games se odklonilo od vývoje příběhových her

  12:17aktualizováno  12:17

Titul Gears of War: Judgment mohl být pro společnost Epic Games poslední tradiční velkorozpočtovou hrou. Firma se s rostoucími náklady na vývoj obdobných projektů rozhodla zaměřit na vývoj síťových titulů.

Nechce totiž spolupracovat s velkými vydavateli, hry si chce vydávat sama a za klíčovou považuje schopnost reagovat na přání zákazníků.

„Došlo nám, že se naše obchodní strategie musí zásadním způsobem změnit,“ řekl šéf studia Tim Sweeney serveru Polygon. Inspirací byly některé z nejpopulárnějších her současnosti, které využívají model free to play a nabízejí jen síťové zápolení. Příkladem mohou být například World of Tanks či League of Legends.

„Začali jsme proto pracovat na přechodu od poměrně úzce vymezených vývojářů pro konzole orientovaných na Xbox směrem k multiplaformnímu vývoji, vydávání vlastních her a nezávislé tvorbě s větším rozpočtem,“ tvrdí Sweeney.

Unreal Tournament

Unreal Tournament

Autor:




Nejčtenější

Dying Light
Zombie akci Dying Light stále hraje půl milionu lidí, bude nový obsah

Díky početné a aktivní komunitě se parádní zombie akce Dying Light dočká dalšího roku bezplatných aktualizací.   celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.