Studio Epic Games se odklonilo od vývoje příběhových her

  • 0

Titul Gears of War: Judgment mohl být pro společnost Epic Games poslední tradiční velkorozpočtovou hrou. Firma se s rostoucími náklady na vývoj obdobných projektů rozhodla zaměřit na vývoj síťových titulů.

Nechce totiž spolupracovat s velkými vydavateli, hry si chce vydávat sama a za klíčovou považuje schopnost reagovat na přání zákazníků.

„Došlo nám, že se naše obchodní strategie musí zásadním způsobem změnit,“ řekl šéf studia Tim Sweeney serveru Polygon. Inspirací byly některé z nejpopulárnějších her současnosti, které využívají model free to play a nabízejí jen síťové zápolení. Příkladem mohou být například World of Tanks či League of Legends.

„Začali jsme proto pracovat na přechodu od poměrně úzce vymezených vývojářů pro konzole orientovaných na Xbox směrem k multiplaformnímu vývoji, vydávání vlastních her a nezávislé tvorbě s větším rozpočtem,“ tvrdí Sweeney.

Unreal Tournament