Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Syndicate nabídne kromě příběhu i bohatou kooperaci

aktualizováno 
Do války mezi syndikáty se zapojíte také coby člen čtyřčlenného týmu vojáků. Pak plníte různé úkoly.

V roce 2069 dosahuje technologický pokrok svého vrcholu. Stále výše, rychleji a dále. Lidé chtějí být výkonnější, a neváhají si proto nechat do mozku nainstalovat nano čipy. Jimi mohou mimo jiné ovládat internet, informace, zprávy, on-line konto. Zkrátka celý svůj život.

Fotogalerie

Poptávka je velká. Kdo je očipovaný, náleží k elitě. Konkurenční boj mezi třemi korporacemi (Eurocorp, Cayman Global a Aspari) propuká v otevřený konflikt. Zatímco firmy hýčkají své zákazníky v luxusních resortech umístěných vysoko ve městech jako Los Angeles, New York či Taipei, dole to vře.

Syndikáty bojují o technologie a proti nim povstává čtvrtá síla: plebs, který si čipy dovolit nemůže.

Syndicate bude postaven na dvou silných pilířích. Tím prvním je příběhová kampaň, ve které si střihnete roli agenta uprostřed komplikované zápletky, v níž často nebude příliš jasné, kdo je dobrý a kdo zlý.

Syndicate

To v druhém pilíři, kooperativní hře, už bude jasněji. Až ve čtyřech hráčích se stanete vojáky jednoho ze syndikátů a povedete válku proti konkurenci. Hlavně touto částí hry se autoři chtějí přiblížit originálu, izometrické strategii z roku 1993. Nový Syndicate bude pochopitelně odlišný, avšak důraz na taktiku bude opět důležitý. Tentokrát ale nebudete taktizovat s umělou inteligencí, nýbrž s živými spoluhráči.

Tvůrci už kooperativní část prezentovali, takže se můžeme podívat přímo na to, jak se Syndicate v tomto módu hraje. Na mapě New England máme za úkol zcizit cennou technologii, přístroj zvaný Leonardo, z centrály syndikátu Eurocorp.

Syndicate

Začátek je zvláštní. Nevolíte žádnou třídu, ale pouze zbraně. Každý hráč si může vzít dvě, přičemž na výběr jsou klasické pušky, samopaly, brokovnice a pistole. Standardně jsou k dispozici dva granáty, ale důležitější je takzvaná schopnost Breach.

S její pomocí můžete hackovat nano čipy nepřátel a manipulovat tak jejich chování. Použití této schopnosti je přitom snadné a velmi intuitivní. Stačí z pohledu vlastních očí namířit na nepřítele a stisknout klávesu pro hackování. Jakmile je čip přepsán, protivníka sklátí k zemi elektrošoky.

Syndicate

Využívání všech schopností je důležité. Syndicate totiž nebude jednoduchou hrou. Při neopatrném postupu hned spustíte alarm, což přivolá desítku po zuby vyzbrojených nepřátel. S vypětím všech sil se sice ustřílet dají, ale jednak je to zdržení a pak také velké riziko, protože stačí pár zásahů a jdete k zemi.

Takže si rychle zvyknete na chytřejší, důvtipnější a tišší způsob hraní. Nepřátele je radno likvidovat hezky jednoho po druhém, nejlépe tak, aby ani nestačili vystřelit nebo zalarmovat kolegy.

Syndicate

Jenže ani tak nebude Syndicate přinejmenším v kooperativním módu žádnou procházkou růžovým sadem. Umělá inteligence nepřátel se totiž jeví už teď jako velmi vyspělá. Navíc se zdá, že na prvních několik pokusů je úroveň prakticky nezvládnutelná. Neznáte totiž nejrůznější bezpečnostní systémy, na které je třeba být připraven. Nebo s nimi alespoň počítat.

A opravdu, jediným způsobem, jak úroveň zvládnout, je chytrá kooperace v týmu. Čtyři jsou ideální počet, který si dokáže poskytovat podporu a krýt se. Neobejdete se ani bez neustálého zpřístupňování nových zbraní a hackovacích specialitek.

Syndicate

V mnoha moderních titulech je hra více hráčů přítomná jen proto, aby bylo co napsat na obal. Syndicate však ke kooperaci tíhne tak nějak historicky a spolupráce čtyř hráčů se do tohoto konceptu skutečně hodí. Autoři si to zjevně uvědomují a chystají dostatečně bohaté kooperativní vyžití, které navíc půjde snadno rozšiřovat formou stažitelných přídavků.

Autor:




Nejčtenější

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Další z rubriky

Endciv
Budovatelská strategie Endciv zní jako hra snů, pokud splní všechny sliby

Při budování měst jsme v rámci počítačových her navštívili nejen různé epochy lidské historie, ale i jiné planety. V Endciv si vyzkoušíme, jak přežít v pustině...  celý článek

Titanfall 2
Dojmy z Titanfallu 2: Krok k dokonalosti, nebo zbytečné pokračování?

První Titanfall měl jeden zásadní problém. V základu to byla revoluční akce s řadou skvělých nápadů a strhující hratelností, ale chyběla tomu jistá magická...  celý článek

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.